خانهاخبار
خانواده هواوی P50 ماه آینده با سنسوری بزرگ برای دوربین الترا واید معرفی خواهند شد

خانواده هواوی P50 ماه آینده با سنسوری بزرگ برای دوربین الترا واید معرفی خواهند شد

به تازگی گزارشی جدید از زمان معرفی خانواده هواوی P50 منتشر شده که طبق این گزارش‌ها، این خانواده را در تاریخ ۷ مرداد به صورت رسمی خواهیم دید.
۱۴۰۰/۴/۱

طبق شایعه‌ای که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، به نظر می‌رسد روز هفتم مرداد ماه شاهد معرفی رسمی خانواده هواوی P50 باشیم. جالب اینجاست کنه شایعه مذکور، در قالب یک کد باینری و به صورت 1011011001 با اعشار تا 729 بوده است که نتیجه آن تاریخ ۲۹ جولای یا همان هفت مرداد ماه می‌شود. این بخش را که کنار بگذاریم، خانواده هواوی P50 قرار است با سه گوشی همراه باشد که مدل معمولی هواوی پی50، هواوی P50 Pro و هواوی P50 Pro+ را شامل می‌شوند.

یک منبع دیگر از چین هم خبر آورده که ممکن است هواوی به خاطر مشکلاتی که در دوران پاندمی کرونا داشته است، یک نسخه 4G و آماده از هواوی P50 را به همراه پردازنده Kirin 9000 به بازار معرفی و عرضه کند. مدل‌های پرو و پرو پلاس از خانواده هواو P50 هم گویا با پردازنده 5G و کمی دیرتر از مدل 4G گفته شده عرضه می‌شوند.

تصویری از هواوی P50 که خود هواوی رسما منتشر کرد

یک شایعه جذاب دیگر در مورد این سری از گوشی‌های هواوی، به اندازه سنسور دوربین الترا واید آنها برمی‌گردد که گویا قرار است اندازه 1/1.18 اینچی داشته باشد. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، این بزرگ‌ترین سنسور التراواید در یک گوشی هوشمند خواهد بود. سنسور دوربین اصلی گوشی‌های هواوی P50 Pro و P50 پرو پلاس نیز گویا سنسور 1 اینچی سونی IMX800 خواهد بود.

آخرین چیزی که در مورد سری P50 می‌دانیم این است که مدل معمولی هواوی P50 قرار است خمیدگی کمی در کناره‌ها داشته باشد اما مدل‌های پرو و پرو پلاس قرار است خمیدگی آبشاری شبیه به سری میت 40 پرو داشته باشند. شما درباره این سری از پرچمداران هواوی چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)