خانهاخبار
نسخه ریمستر شده بازی Alan Wake در فروشگاه اپیک گیمز استور دیده شد

نسخه ریمستر شده بازی Alan Wake در فروشگاه اپیک گیمز استور دیده شد

بازی Alan Wake یکی از عناوین انحصاری قدیمی ایکس باکس بود که توسط استودیو Remedy Entertainment ساخته شده است. به تازگی نام این عنوان در استور اپیک گیمز دیده شده که احتمالا خبر از عرضه نسخه ریمستر شده آن می‌دهد.
۱۴۰۰/۳/۳۱

با توجه به پستی که مدتی پیش در شبکه اجتماعی ردیت قرار داده شد، احتمالا به زودی شاهد عرضه پروژه جدیدی توسط استودیوی Remedy Entertainment خواهیم بود. این اطلاعات که از فروشگاه اپیک گیمز استور به دست آمده است، شامل فایل‌های مخفی این استور بوده و جزئیات بازی‌های عرضه نشده بسیاری در آن وجود دارند.

در امروز، فولدر عجیبی در بین فایل‌های Remedy دیده شد که آن AlanWakeRemastered بود؛ آیا ممکن است به زودی شاهد عرضه نسخه ریمستر شده این بازی در اپیک گیمز استور باشیم؟

image

 

نام این فولدر مدتی بعد به Heron تغییر کرد و نام فولدر اصلی نیز به HeronStaging‌ تبدیل شد. استودیو Remedy از سال ۲۰۱۹ در اکثر فایل‌های خود که در اپیک گیمز استور قرار دارند از نام Heron‌ استفاده کرده و این تغییر نام، چندان دور از انتظار نیست. کلمه Staging نیز به مرحله آماده سازی و طبقه بندی پروژه‌ها گفته می‌شود؛ بنابراین حضور فولدری به نام AlanWakeRemastered در این بخش، احتمال عرضه نسخه ریمستر این بازی توسط رمدی را بیشتر می‌کند.

عرضه نسخه ریمستر شده بازی Alan Wake امکان عرضه بازی دیگری توسط رمدی در آینده نزدیک را نیز فراهم می‌کند؛ زیرا اپیک گیمز در سال گذشته خبر از آغاز همکاری خود با استودیو Remedy Entertainment جهت عرضه دو بازی از این استودیوی فنلاندی را داد.

این دو بازی قرار بوده تا از یک سری باشند که یکی از آنها یک عنوان AAA با بودجه بسیار بالا است و دیگری مقیاسی کوچک‌تر خواهد داشت. در صورت حقیقت داشتن خبر ریمستر شدن بازی Alan Wake، ممکن است شاهد عرضه نسخه ریمستر شده بازی اصلی و همچنان نسخه بعدی آن توسط استودیوی رمدی باشیم. البته هنوز هیچ‌یک از این فرضیات به صورت رسمی اعلام نشده‌اند اما شواهد قابل تاملی برای باور کردن آنها موجود است.

image

 

سری Alan Wake از زمان عرضه بازی اصلی در سال ۲۰۱۰ بر روی کنسول ایکس باکس 360 به فراموشی سپرده نشد و مدتی بعد، اسپین آف کوچکی به نام Alan Wake’s American Nightmare در سال ۲۰۱۲ برای این کنسول عرضه شد. در بسته الحاقی AWE بازی Control نیز که ساخته همین استودیو است نیز شاهد هیولا‌های نسخه اصلی سری Alan Wake بودیم. نسخه اصلی بازی Alan Wake بر روی پی سی نیز قابل دسترس است و می‌شود آن را از اپیک گیمز استور یا سایر فروشگاه‌های آنلاین بازی تهیه کرد.

درباره امکان عرضه نسخه ریمستر شده Alan Wake و ادامه آن چه فکر می‌کنید؟ آیا از طرفداران این سری انحصاری قدیمی مایکروسافت هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)