خانهاخبار
امکان تجربه نسخه بتا سیستم عامل پلی استیشن 5 برای کاربران فراهم شد

امکان تجربه نسخه بتا سیستم عامل پلی استیشن 5 برای کاربران فراهم شد

شرکت سونی به تازگی برنامه بتای نرم افزار پلی استیشن 5 را آغاز کرده و کاربران می‌توانند با ثبت نام در آن، آپدیت‌های این کنسول را زودتر از موعد تجربه کنند.
۱۴۰۰/۳/۳۰

شرکت سونی در روز پنچ‌شنبه اعلام کرد که قصد آغاز برنامه بتا برای کنسول پلی استیشن 5 را دارد. کاربران پلی استیشن 5 از روز ۱۷ جولای (۲۶ تیر) می‌توانند در برنامه بتای پلی استیشن ثبت نام کرده و آپدیت اصلی بعدی این کنسول را که قرار است در سال جاری منتشر شود، زودتر از موعد تجربه کنند.

کاربرانی که به ثبت نام در این برنامه تمایل دارند می‌توانند از طریق این لینک در وبسایت رسمی سونی آمادگی خود را اعلام کنند. شرایط ثبت نام برای ورود به برنامه بتا پلی استیشن، داشتن حداقل ۱۸ سال سن و ریجن اکانت آمریکا، کانادا، ژاپن، انگلستان، آلمان یا فرانسه است. سونی به طور اتوماتیک داوطلبین را در لیست دریافت بتای آپدیت‌های بعدی نیز قرار خواهد داد.

image

 

مقامات سونی از کاربران انتظار دارند تا بازخورد خود از این نرم افزار را به زبان‌های انگلیسی یا ژاپنی در اختیار آنها بگذارند. صفحه ثبت نام به کاربران هشدار می‌دهد که این نرم افزار هنوز در مرحله بتا است و امکان تجربه ارورها یا باگ‌های متفاوت در هنگام استفاده از آن وجود دارد.

مایکروسافت نیز سال‌هاست چنین تجربه‌ای را در اختیار کاربران ایکس باکس قرار می‌دهد؛ برنامه بتای آنها Xbox Insider Program نام داشته و به کاربران اجازه می‌دهد تا آپدیت‌های منتشر نشده را تجربه کرده و انتقادات و پیشنهادات خود را با شرکت در میان بگذارند. سونی هم از سال ۲۰۱۵ نسخه بتای آپدیت‌های کنسول پلی استیشن 4 را در اختیار کاربران قرار می‌داد.

سونی هنوز نگفته که نخستین موج از دعوتنامه‌ها را در چه تاریخی برای کاربران ارسال خواهد کرد. مدتی پیش شاهد عرضه نخستین آپدیت بزرگ برای کنسول پلی استیشن 5 بودیم که به کاربران اجازه می‌داد تا بازی‌های این کنسول را بر روی حافظه‌های اکسترنال ذخیره کنند و همچنین پشتیبانی بهتر از بازی‌های ۱۲۰ فریم را نیز به این کنسول نسل نهمی آورد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)