خانهاخبار
جرج آر آر مارتین می‌گوید Elden Ring ادامه سری Dark Souls خواهد بود

جرج آر آر مارتین می‌گوید Elden Ring ادامه سری Dark Souls خواهد بود

جرج آر آر مارتین که جهت ساخت دنیای Elden Ring با استودیو From Software همکاری داشته است، عقیده دارد که این بازی ادامه سری محبوب Dark Souls خواهد بود.
۱۴۰۰/۳/۳۰

نویسنده سری کتاب‌های فانتزی محبوب نغمه آتش و یخ یعنی جرج آر آر مارتین که شاهد اقتباس از آثارش برای ساخت سر‌یال بازی تاج و تخت بودیم؛ چندی پیش جهت کمک برای ساخت جهان و داستان بازی Elden Ring شروع به همکاری با استودیوی From Software کرد.

وی در مصاحبه‌ای با Chicago News Network، این بازی را ادامه سری Dark Souls نامیده که در واقع با چیزی که From Sofware پیش از این اعلام کرده بود متناقض است؛ بنابراین به نظر می‌رسد حتی کارکنان این استودیو نیز درک چندانی از بازی‌های آن ندارند!

image

 

مارتین به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه کار بر روی یک بازی ویدیویی برایش چه تفاوتی با نوشتن کتاب‌ها دارد، چنین گفته است:

« بدون شک این یک تجربه بسیار متفاوت است. من با وجودی که یک گیمر نیستم، اما چند بازی ویدیویی را تجربه کرده‌ام. این بازی نیز که Elden Ring نام دارد دنباله یک بازی به نام Dark Souls است که چند سال پیش توسط استودیویی از کشور ژاپن منتشر شد. »

اگر Elden Ring نسخه بعدی Dark Souls محسوب می‌شد، احتمالا شاهد رویداد جالبی بودیم و طرفداران این سری نیز خوشحال‌تر می‌شدند؛ اما به احتمال زیاد اینطور نیست. کمی بعد، مارتین درباره جزئیات کار خود بر روی Elden Ring صحبت کرده و می‌گوید که نقش اصلی وی، طراحی دنیای بازی از لحاظ روایی بوده است. وی چنین می‌گوید:


« کار من روی بازی Elden Ring چند سال پیش به پایان رسید. این بازی‌ها شباهت زیادی به فیلم داشته و ساخت آنها زمان بسیاری می‌برد؛ آنها از من انتظار داشتند تا جهان بازی و جزئیات داستانی مربوط به آن را طراحی کنم. »

در حال حاضر نمی‌دانیم که مارتین در طراحی دنیای Elden Ring از چه چیز‌هایی الهام گرفته است ولی احتمالا منبع این الهام، سری Dark Souls نبوده و وی جهانی کاملا جدید را برای این بازی خلق کرده است. Elden Ring از لحاظ گیمپلی نیز با سری Dark Souls متفاوت است ولی به گفته کارگردان این بازی یعنی هیدتاکا میازاکی، بسیاری از مکانیک‌های اصلی گیمپلی بازی دارک سولز در این عنوان دیده خواهند شد.

image

 

تریلر عنوان الدن رینگ برای نخستین بار در رویداد Summer Games Fest دیده شد و قرار است در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ (‍۱ بهمن ۱۴۰۰) شاهد عرضه آن بر روی کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی باشیم.

نسخه نسل نهمی برای کاربران پلی استیشن 4 رایگان خواهد بود و کاربران ایکس باکس نیز می‌توانند از سرویس Smart Delivery استفاده کنند. با اینکه هنوز چیز زیادی درباره گیمپلی این عنوان نمی‌دانیم، مشخص است که الدن رینگ یک بازی جهان باز خواهد بود که بازیکنان می‌توانند آن را به تنهایی یا با همکاری دوستان خود، تجربه کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)