خانهاخبار
رزرو آنلاین هتل عباسی اصفهان

رزرو آنلاین هتل عباسی اصفهان

​به جرأت می‌توان گفت اصفهان یکی از معروف‌ترین شهرهای ایران است که حتی گردشگران خارجی هم نام این شهر را شنیده‌اند و آن را در لیست سفرهای گردشگری خود قرار می‌دهند.
۱۴۰۰/۳/۲۹
رزرو آنلاین هتل عباسی اصفهان، محوطه هتل عباسی

به جرأت می‌توان گفت اصفهان یکی از معروف‌ترین شهرهای ایران است که حتی گردشگران خارجی هم نام این شهر را شنیده‌اند و آن را در لیست سفرهای گردشگری خود قرار می‌دهند. عناصر جذابی مانند تاریخ، معماری و مهمان‌نوازی، مسافران و گردشگران را به شهر اصفهان جذب می‌کند. علاوه بر این هتل های اصفهان شهرت بسیاری دارد که برخی از آنها جزو آثار هنری و یا جاذبه‌ها دیدنی اصفهان به شمار می‌روند.

یکی از این هتل ها، هتل عباسی اصفهان می‌باشد. این هتل قدمت ۳۰۰ ساله دارد و خود به‌تنهایی یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر اصفهان محسوب می‌شود. در ادامه می‌خواهیم در مورد این هتل زیبا بیشتر صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

درباره هتل عباسی

درست است که هتل عباسی اصفهان هنوز به ثبت یونسکو نرسیده؛ اما به‌عنوان یک مکان تاریخی شناخته می‌شود که بسیاری از مسافران و گردشگران این هتل زیبا را می‌شناسند. هنگامی‌که وارد هتل عباسی می‌شوید با نمایشگاهی از رنگ‌ها روبه‌رو خواهید شد. راهرو این هتل با نقاشی‌های مینیاتوری تزیین‌شده و آیینه‌کاری‌های فوق‌العاده زیبایی دارد که تمامی چشم‌ها را به خود می‌دوزد.

شاید در ابتدا فکر کنید وارد یک موزه شده‌اید؛ چراکه گوشه گوشه هتل عباسی را می‌توان به‌عنوان یک آثار هنری به شمار آورد. این هتل زیبا ۲۲۴ اتاق دارد که تمامی این اتاق‌ها و سوئیت‌ها فضای مناسبی برای استراحت و ریلکس کردن است.

تاریخچه هتل عباسی

مادر شاه سلطان حسین صفوی که در واقع آخرین پادشاه صفوی نیز بود و بعد از ساخت مدرسه چهارباغ موقوفات بسیاری به جا گذاشت که یکی از معروف‌ترین آن‌ها مدرسه و کاروانسرای مادر شاه بود. بعد از حمله افغان‌ها همه این موقوفات به‌علاوه کاروانسرای مادر شاه نیز ویران شد.

سرانجام در سال ۱۳۳۶ و با حمایت دولت ایران اجاره‌نامه‌های بین سازمان اوقاف و بیمه ایران امضا شد که طبق آن بیمه ایران با هزینه خود نسبت به احداث هتل در این مکان اقدام نمود. ایده اولیه برای مرمت این کاروانسرا طراحی و معماری صفوی بود که جلوه‌گر هنر اصیل ایرانی باشد.

پس از تلاش‌های فراوان در سال ۱۳۴۵ هتل شاه عباس افتتاح گردید که در ادامه فعالیت خود به نام هتل عباسی شناخته شد. امروزه هتل لوکس عباسی اصفهان یکی از مدرن‌ترین و معروف‌ترین هتل های ایران شناخته می‌شود که در بالاترین رده‌های سطح امکانات و فرهنگ قرار گرفته است.

همچنین جالب است بدانید در سال ۲۰۱۷ میلادی بسیاری از خبرگزاری‌های معتبر جهان اعلام نمودند که هتل عباسی اصفهان به‌عنوان زیباترین هتل در منطقه خاورمیانه شناخته می‌شود.

قیمت یک شب اقامت در هتل عباسی اصفهان چقدر است؟

هتل عباسی اصفهان یکی از لوکس ترین هتل های اصفهان است. این هتل خود به تنهایی یک جاذبه تاریخی شگفت انگیز است. کمترین هزینه اقامت در این هتل به ازای یک شب از 10,120,000 ریال آغاز می شود. این هزینه مربوط به رزرو یک اتاق دوتخته معمولی است. سوئیت صفوی مجلل ترین و گران ترین واحد اقامتی این هتل است. هزینه یک شب اقامت در سوئیت صفوی نیز از 36.000.000 ریال آغاز می شود.

امکانات تفریحی هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی دارای امکانات رفاهی از جمله اینترنت نامحدود در لابی و دو سالن استخر می‌باشد که مهمانان و مسافران می‌توانند در این دو مکان ریلکس نموده و انواع نوشیدنی‌ها و غذاها را سفارش دهند.

امکانات اتاق‌های هتل عباسی

همان‌طور که اشاره کردیم این هتل زیبا و مجلل دارای ۲۲۴ اتاق است که در همه اتاق‌هایش امکاناتی مانند: دیوارهای ضد صدا، دسترسی به اینترنت، سرویس خواب باکیفیت، تخت، میز اتو، سرویس حمام با انواع لوازم بهداشتی مانند صابون، حوله، شامپو و... را داراست.

خدمات هتل عباسی اصفهان

با رزرو هتل عباسی اصفهان خیالتان از بابت خدمات آسوده خواهد بود؛ چراکه این هتل لوکس و زیبا خدمات بسیار خوبی به مسافرانش ارائه می‌دهد. برای مثال تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون حمام و سایر امکانات می‌باشد. علاوه بر این هتل عباسی برای برگزاری جلسات و رویدادها، فضای ویژه‌ای را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد که دو مورد آن سالن کنفرانس و سالن اجتماعات است. ناگفته نماند که مراکز تجاری در اطراف این هتل قرار دارد که به‌صورت ۲۴ ساعته باز است و می‌توانید سوغاتی هدیه و لوازم موردنیاز خود را از این فروشگاه‌ها تهیه کنید. جالب است بدانید که کارکنان هتل عباسی مسلط به زبان‌های انگلیسی و فارسی هستند و همچنین پذیرش این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات‌رسانی به مراجعین می‌باشد.

از دیگر خدمات رفاهی این هتل می‌توان به خشک‌شویی و اتوشویی، روم سرویس، سیستم اعلام حریق، مینی بار، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، دستگاه خودپرداز، خدمات نگهبانی هتل، آسانسور، بالابر، صبحانه بدون هزینه و... اشاره داشت.

فاصله هتل عباسی با جاذبه‌های دیدنی اصفهان

جالب است بدانید هتل عباسی در موقعیت مکانی قرار گرفته که به‌راحتی می‌توان به جاذبه‌های دیدنی اصفهان دسترسی داشت.

برای مثال فاصله هتل عباسی تا کاخ چهل‌ستون تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی نیاز دارد. هتل عباسی با باغ پرندگان اصفهان تقریباً ۱۷ دقیقه زمان نیاز دارد. فاصله مهمانسرای عباسی تا کاخ چهل‌ستون در ۱۰ دقیقه امکان پذیر است. سی‌وسه‌پل فقط ۳ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

اتاق‌های هتل عباسی اصفهان 

اتاق هتل عباسی اصفهان

اتاق‌های پردیس

اگر تصورتان از اتاق‌های هتل عباسی یک فضای سنتی است سخت در اشتباه هستید؛ زیرا اتاق‌های پردیس این هتل آنقدر مدرن است که نظر هر گردشگری را جلب می‌کند. در این اتاق‌ها از حمام مجهز گرفته تا دکوراسیون داخلی بسیار شیک، میز آرایش، کمد دیواری، اینترنت پرسرعت، مینی بار، تلویزیون و کابین دوش را شاهد خواهید بود. لازم به ذکر است که بدانید نمای اتاق‌های پردیس رو به حیاط این هتل می‌باشد و به‌راحتی می‌توانید به تماشای حیاط زیبای آن بنشینید.

سوئیت صفوی

در حقیقت می‌توان گفت سوئیت صفوی یک اصفهان کوچک را در خود جای داده و به‌گونه‌ای طراحی ‌شده است که معماری دوره صفوی را جلوه‌گر باشد. سقف، مبلمان، پرده‌ها، دیوارها و حتی میز ناهارخوری ۸ نفره به سبک دوره صفوی چیدمان شده است.

سوئیت قاجار

اگر سوئیت قاجار هتل عباسی را انتخاب کنید می‌توانید شاهد ذوق معماری در دوران قاجار و نقش و نگارهای زیبا در این اتاق باشید. فضای این اتاق بزرگ و وسیع است و توأم با رنگ‌های گرم است. از امکانات رفاهی این اتاق می‌توان به اینترنت پرسرعت، یخچال، کمد دیواری، سیستم تهویه مطبوع و حمام مجهز اشاره نمود.

هتل عباسی میزبان جشن‌ها و مراسمات

یکی از نکات قابل‌توجه در مورد هتل عباسی اصفهان، وجود انواع تالارها با امکانات متفاوت برای میهمانان است. این تالارها شامل:

تالار آینه

تالار آینه مطابق اسمش پر از آینه‌کاری‌های و طلاکوبی‌های هنرمندانه، گچ‌بری‌های زیبا و ظریف می‌باشد که مناسب انواع مراسمات مجلل است.

تالار عباسی

در حقیقت تالار عباسی بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین تالار این هتل است که قادر به پذیرایی از ۵۰۰ نفر می‌باشد. معماری شگفت‌انگیز داخل این تالار که از نقوش متحدالشکل، طلاکاری‌های ظریف و مقرنس‌های چوبی‌ تهیه شده، آن را برای برگزاری جشن‌ها و مراسمات آماده نموده است.

تالار فیروزه

ترکیب ورقه‌های طلایی در کاغذدیواری این تالار و رنگ فیروزه‌ای سبب نام‌گذاری این تالار می‌باشد. علاوه بر این می‌توانید نوع چیدمان این تالار را به هر شکلی که می‌خواهید تغییر دهید و انواع مراسمات را در آن برگزار نمایید.

تالار عالی قاپو

درست است که تالار عالی قاپو نسبت به سایر تالارها کمی کوچک‌تر به نظر می‌رسد؛ اما معماری بی‌نظیر آن که از کاخ عالی قاپو الهام گرفته، موردپسند افراد زیادی قرار می‌گیرد. گنجایش تالار عالی قاپو ۲۰ نفر می‌باشد و مناسب مراسم‌های تشریفاتی و ویژه است.

پذیرایی در هتل عباسی اصفهان

رستوران هتل عباسی اصفهان

بدیهی است که هتلی به این عظمت خدمات بسیار خوبی در قسمت پذیرایی ارائه میدهد. درواقع از صبحگاه تا ساعت ۱۱ شب این پذیرایی به‌صورت مداوم انجام می‌شود. یکی از سالن‌های پذیرایی هتل عباسی رستوران چهل‌ستون می‌باشد که برای صرف ناهار و شام طراحی‌شده و با معماری فریبنده‌ای که دارد، تمام مسافران را انگشت‌به‌دهان می‌گذارد. جالب است بدانید رستوران چهل‌ستون تلفیقی از معماری قاجار و صفوی می‌باشد و منوی غذای آن که شامل پیش‌غذا، غذای ایرانی، غذای دریایی، غذای فرنگی و دسر است.

مزایای رزرو آنلاین هتل عباسی اصفهان

حالا که به‌طور کامل با خدمات و امکانات مهمانسرای عباسی اصفهان آشنا شدید بهتر می‌توانید در مورد رزرو اقامتگاه خود در اصفهان تصمیم بگیرید. با رزرو آنلاین هتل عباسی اصفهان دیگر لازم نیست از منزل خود خارج شوید و وقت گران‌بهایتان را صرف پشت سر گذاشتن ترافیک‌های متعدد شهر نمایید.

در حقیقت این یک مزیت برای مهمانسرای عباسی محسوب می‌شود که مسافران و گردشگران است به‌راحتی می‌توانند اتاق و سوئیت خود را به‌صورت آنلاین رزرو نمایند و از قیمت هتل عباسی اصفهان مطلع شوید. وب‌سایت ایران هتل آنلاین یک وب‌سایت معتبر برای رزرو هتل عباسی اصفهان می‌باشد که به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان اتاق و سوئیت خود را رزرو نمایید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سارا کلهر

۱۴۰۰/۸/۹
به نظرم قطعا بهترین هتل در شهر نصف جهان، هتل 5 ستاره عباسی اصفهان هست که فضای خیلی دلچسبی هم داره. کارکنان هتل کاملا خوش برخورد هستن و خدمات هتل در همه بخش ها مثل پذیرش و همچنین نظافت اتاق ها به خصوص در دوران کرونا به خوبی رعایت میشه. بدون شک اگر قصد سفر مجدد به اصفهان رو داشته باشم دوباره این هتل رو برای اقامت انتخاب میکنم.