خانهاخبار
مک بوک پرو با پردازنده M1X در راه است

مک بوک پرو با پردازنده M1X در راه است

یکی از افشاگران، اطلاعات جدیدی در مورد مکبوک‌های جدید اپل ارائه کرده است.
۱۴۰۰/۳/۲۹

بسیاری از تحلیل گران بر این باور بودند که اپل در رویداد WWDC 2021 از مکبوک پرو 14 و 16 اینچی رونمایی خواهد کرد. اما این رویداد پشت سر گذاشته شد و خبری از چنین اتفاقی نبود. حالا یکی از افشاگران شبکه اجتماعی توییتر مدعی شده است که مک بوک پرو 14 و 16 اینچی به همراه مک مینی جدید با پردازنده M1X سه ماهه چهارم سال جاری میلادی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد.

در شبکه اجتماعی توییتر، فردی با نام کاربری dylandkt ادعا کرده است که هر دو مدل مکبوک پرو جدید با نمایشگر 14 و 16 اینچی با پردازنده M1X همراه خواهند بود و در کنار آن‌ها نیز مک مینی جدید با چیپست نام برده شده، اواخبر اکتبر یا اوایل ماه نوامبر به صورت رسمی رونمایی می‌شوند. اگر به یاد داشته باشید، مک بوک پرو و مک بوک ایر 13 اینچی به همراه آخرین نسل از مک مینی، دهم نوامبر سال گذشته به دنیای تکنولوژی معرفی شدند و ادعای شخص یاد شده، می‌تواند تا حدی به واقعیت نزدیک باشد.

image

 

پیش بینی می‌شود که هر دو مدل مک بوک پروهای جدید مانند آخرین نسخه آیپد پرو 12 اینچی، به نمایشگر مینی ال ای دی مجهز باشند. البته اپل در حوزه تأمین نمایشگرهای mini LED با مشکل مواجه شده است و به همین دلیل، با یک شرکت دیگر در این زمینه به توافق رسیده است تا سفارشات زیاد خود در این حوزه را از این طریق تأمین کند.

از آن جا که اپل پیش از پایان سال جاری میلادی تولید مک‌های جدید را آغاز نخواهد کرد و همچنین، از آن جا که مک مینی محصولی نیست که بتواند به تنهایی در یک رویداد معرفی شود، لذا کوپرتینویی‌ها این گجت را در کنار مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی رونمایی خواهد کرد.

البته برخی افراد در حال حاضر انتظار معرفی یک دستگاه تمام و کمال با عنوان نسخه جدید آیمک پرو را دارند، اما dylandkt به این موضوع اشاره کرده است که در رویداد یاد شده، خبری از مدل جدید آیمک پرو نخواهد بود. با توجه به عملکرد خوب پردازنده M1، می‌توان انتظار خلق شگفتی جدیدی از سوی تراشه M1X را داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)