خانهاخبار
موتورولا از گوشی مقاوم Defy رونمایی کرد

موتورولا از گوشی مقاوم Defy رونمایی کرد

شرکت موتورولا مدتی قبل شروع به همکاری با یک شرکت سازنده گوشی‌های مقاوم بریتانیایی به نام Bullitt Group کرد و حالا شاهد معرفی نخستین نتیجه این همکاری هستیم.
۱۴۰۰/۳/۲۹

در اوایل سال جاری، موتورولا اعلام کرد که با یک شرکت انگلیسی سازنده گوشی‌های مقاوم که Bullitt Group نام دارد وارد همکاری شده است. حالا شاهد رونمایی از نخستین گوشی حاصل از این همکاری هستیم؛ این گوشی که موتورولا Defy نام گرفته است، نخستین گوشی در این سری از سال ۲۰۱۲ تا به حال است و بدنه‌ای مقاوم و مشخصات سخت افزاری مشابه موتو G9 پلی دارد.

image

 

موتورولا دیفای از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس که لایه محافظتی گوریلا گلس ویکتس روی آن قرار گرفته استفاده می‌کند. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این گوشی در یک ناچ قطره‌ای شکل و در بالای نمایشگر قرار گرفته است. این گوشی دارای بدنه مقاوم از جنس پلاستیک بوده که گواهی IP68 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را نیز دریافت کرده است.

موتورولا به کاربران اطمینان می‌دهد که گوشی دیفای می‌تواند در دمان بین ۲۵- درجه تا ۵۵ درجه سانتی‌گراد به خوبی عمل کند و تا وقتی که بر روی فریم‌های کناری یا گوشه خود فرود بیاید، توان افتادن از ارتفاع ۱.۸ متری را نیز دارد.

image

 

در پشت گوشی‌، شاهد دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی هستیم که دو ماژول ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور عمق نیز آن را همراهی می‌کنند. موتورولا دیفای از پردازنده اسنپدراگون 662 استفاده کرده و دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش است. باتری این گوشی ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری Moto UX عرضه خواهد شد.

 

موتورولا دیفای از هفته آینده در بازار‌های اروپا و آمریکای جنوبی با قیمت ۳۲۵ یورو یا ۳۹۰ دلار در دسترس خواهد بود. زمان عرضه آن در سایر کشور‌ها و قیمت نسخه‌های دیگر آن هنوز مشخص نشده‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

کیان

۱۴۰۰/۳/۳۰
موندم چیه این گوشی مقاومه گوریلا گلس وکتوس ک الان روی همه گوشیهای جدیده میان رده و بالا رده هستش جنس بدنه ک پلاستیکیه حاشیه های صفحه نمایش هم ک گوشی رو شبیه به یه گوشی تولید شده توی سال 2015 کرده و اصلا بهش نمیخوره یه گوشی 2021 باشه بگذریم از بقیه طراحی مثل اثر انگشت ک احتمالا باید پشت گوشی باشه نه درون صفحه نمایش و رم 4 و اسنپدراگون 662 ک حتی روی گوشیهای پایین رده شیائومی هم با قیمت خیلی پایینتر از این گوشی به چشم میخوره با مشخصات و صفحه نمایش خیلی بهتر از این گوشی . بجز استاندارد IP68 دیگه این گوشی هیچ چیز جالبی نداره حتی شارژ 20 واتیش هم با این قیمت بچگانه بنظر میرسه خیلی گوشیهای پایین رده الان شارژرهای بالای 30 وات سریع دارن با باطریهای 5 تا 6 هزار میلی آمپر مثل پوکو ام 3 یا پوکو ایکس 3 ک هم از نظر قیمتی هم صفحه نمایش هم سخت افزار و زیبایی و دوربینهای قویتر همه چیزشون از این گوشی بالاتره . مگه اینکه این پلاستیکی ک توی این گوشی بکار رفته باشه خیلی چیز عجیب غریبو مقاومی باشه ک بعیده چون خودشونم اعلام کردن گوشی در برابر افتادن از ارتفاع 1.8 متر مقاومه ک خب این ارتفاع رو خیلی از گوشیهای زاقارت 2021 هم ک بیفته از دستتون امکان سالم موندنشون هست یا فوقش یه خطو خشی چیزی فریم دورشون برمیداره . تازه همه اینا در صورتیه ک این گوشی وارد ایران بشه توی همون محدوده قیمتی 8 تا 9 تومن بمونه ولی همه میدونیم وقتی یه گوشی 350 دلاری وارد ایران میشه با همون قیمت ک به فروش نمیرسه و حداقل یکی دو میلیون بهش اضافه میشه ک خب وقتی بخواید 10 میلیون واسه همچین گوشی هزینه کنید دیگه باید خیلی انسان ساده یا ببخشید خولی باشید . فقط خواستم اونایی رو ک هر سه چهار سال میتونن یه گوشی بخرن رو روشن کنم ک پولشونو هدر ندر گزینه های خیلی بهتری از این میتونن با این هزینه بخرن اونایی هم ک هر 6 ماه یه گوشی پرچمدار میخرن هم ک دیگ اصن این قیمت رو ببینن سریع از صفحه خارج میشن چون واسه خیلیا گوشی زیر 1000 دلار اصن افت داره دستشون بگیرن :)