خانهاخبار
سامسونگ گلکسی اس 21 FE از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد

سامسونگ گلکسی اس 21 FE از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد

با اینکه آینده گوشی مقرون به صرفه سری اس 21 هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، به تازگی جزئیاتی از پشتیبانی آن از شارژ سریع انتشار یافته‌اند.
۱۴۰۰/۳/۲۸

با اینکه هنوز سرنوشت گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE چندان مشخص نیست و عرضه آن ممکن است همراه با تاخیر باشد؛ اما این باعث کند شدن روند دریافت تاییدیه‌ها توسط شرکت سامسونگ نشده و این شرکت به تازگی تاییدیه 3C را از کشور چین دریافت کرده است. 3C استفاده از شارژر EP-TA800 سامسونگ را برای این محصول تایید کرده که نام نسخه چینی آن SM-G9900 خواهد بود.

این شارژر که برای نخستین بار به همراه سری گلکسی نوت 10 به بازار عرضه شد، سرعت شارژ ۲۵ واتی دارد. البته هنوز مشخص نیست که آیا این شارژر به همراه گوشی گلکسی اس 21 FE عرضه خواهد شد یا خیر.

image

 

گوشی گلکسی اس 20 FE به همراه یک شارژر ۱۵ واتی عرضه شد که در واقع مربوط به دوران گوشی‌های گلکسی اس 10 بود؛ اما حالا سوال اصلی این است که آیا سامسونگ با توجه به سیاست‌های اخیر خود، شارژر را درون جعبه گوشی ارائه خواهد داد یا خیر. البته گوشی گلکسی اس 20 FE نیز از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند اما برای استفاده از آن باید شارژر مخصوصی تهیه کنید.

گلکسی اس 21 FE نیز مانند نسل قبلی قرار است با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری به بازار عرضه شود؛ بنابراین احتمالا عملکرد آنها از لحاظ عمر باتری نسبتا مشابه خواهد بود. نسخه 5G این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند و به احتمال زیاد، خبری از نسخه‌ای با پردازنده اکزینوس نخواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)