خانهاخبار
آنر به طور رسمی بازگشت سرویس‌های گوگل به دستگاه‌های خود را تایید کرد

آنر به طور رسمی بازگشت سرویس‌های گوگل به دستگاه‌های خود را تایید کرد

حدود یک سال است که شرکت آنر امکان استفاده از سرویس‌های گوگل را بر روی گوشی‌های خود نداشت اما این روند بالاخره در حال تغییر است و خانواده گوشی‌های آنر 50، نخستین گوشی‌های این شرکت خواهند بود که با این سرویس‌ها به بازار می‌آیند.
۱۴۰۰/۳/۲۸

یکی از مقامات آنر به تازگی تایید کرده که از این پس همه گوشی‌ها و تبلت‌های آنر به همراه سرویس‌های گوگل عرضه خواهند شد. آنر در حال حاضر در مرحله دریافت تاییدیه امنیتی گوگل پلی و آزمایش سازگاری سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل بر روی دستگاه‌هایش است.

image

 

آنر می‌گوید که دستگاه‌های آنری که توانایی پشتیبانی از این سرویس‌ها را داشته باشند، آنها را دریافت خواهند کرد؛ اما اشاره‌ای به گوشی‌های قدیمی‌تر که در حال حاضر در بازار هستند نکرد و هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی‌ها سرویس‌های گوگل را دریافت خواهند کرد یا خیر.

پس از فروش آنر توسط هواوی، این برند مستقل دیگر می‌تواند در دستگاه‌های خود از سرویس‌های گوگل استفاده کرده و تحریم‌های اعمال شده بر علیه هواوی، شامل آن نخواهند شد. از جمله سرویس‌های بسیار پر اهمیت گوگل، می‌شود به گوگل پلی استور، گوگل مپز، جیمیل، یوتوب و گوگل درایو اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)