خانهمقاله‌ها
هزینه بک لینک چیست و چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه بک لینک چیست و چگونه محاسبه می‌شود؟

احتمالا شما هم در زمان "خرید بک لینک" با وب سایت هایی مواجه شده اید که برای لینک سازی و سفارشات بک لینک هزینه های کاملا متفاوتی را قرار میدهند .
۱۴۰۰/۳/۲۷

احتمالا شما هم در زمان "خرید بک لینک" با وب سایت هایی مواجه شده اید که برای لینک سازی و سفارشات بک لینک هزینه های کاملا متفاوتی را قرار میدهند . به عنوان مثال هزینه خرید بک لینک در بعضی از وب سایت ها از هزار تومان شروع میشود و تا چند ده میلیون تومان ادامه دارد . در واقع فرایند لینک سازی بسته به تعداد وب سایت و همینطور تعداد صفحات وب سایت هایی که قرار است لینک سفارش بک لینک شما در آنها قرار بگیرد هزینه های متفاوتی دارد . بکلینک میتواند به صورت دائمی نیز قرار داده شود که برای ایجاد بک لینک دائمی اغلب از اسپمر ها و ربات هایی استفاده میشود که این لینک هارو در صفحات وب سایت های مختلف مثلا وب سایت هایی که قابلیت ارسال نظر و یا اضافه کردن محتوا در انها فعال است و اغلب وبلاگ ها میتوان به آنها محتوا و لینک تزریق کرد.

با توجه به توضیحات بالا خرید بک لینک به صورت دائمی میتواند بسیار ارزانتر از روش خرید بک لینک ماهانه و رپورتاژ آگهی باشد . در روش خرید بک لینک ماهانه که اغلب به صورت ماهانه سه ماهه و همینطور یک ساله میتوان این نوع تبلیغات بکلینک را خریداری نمود ، لینک وب سایت سفارش بک لینک شما در تمام صفحات وب سایت درج بک لینک قرار میگیرد و ازین رو در این روش خرید بک لینک بخشی از قسمت تبلیغات متنی وب سایت برای نمایش بک لینک شما اجاره داده میشود.

image

خرید بک لینک بهتر است یا سفارش رپورتاژ آگهی ؟

در زمانی که شما از تبلیغات ریپورتاژ اگهی به منظور ساخت بک لینک و لینک سازی استفاده میکنید ، پس از منتشر شدن محتوای رپورتاژ اختصاصی که در سایت سفارش گیرنده رپورتاژ صورت میگیرد ، بکلینک وب سایت شما در همان صفحه خاص رپورتاژ منتشر شده قرار گرفته و ازین رو بک لینک سازی فالو به این روش تنها از همان صفحه در هر وب سایت قابل انجام است . بک لینک سازی با استفاده از رپورتاژ آگهی میتواند باعث بهبود سئو و رتبه وب سایت شما شود اما از نظر میزان تاثیر گذاری نمیتوان آن را با بک لینک ماهانه مقایسه کرد . 

تفاوت تاثیر بک لینک فالو ، رپورتاژ آگهی و بکلینک نوفالو

همانطور که پیشتر توضیح داده شد خرید بک لینک فالو به صورت ماهانه از یک وب سایت باعث ایجاد حجم زیادی بک لینک به سایت بک لینک گیرنده میشود که به همین دلیل در این روش پس از انجام سفارش بک لینک ، میزان تاثیرگذاری آن به شدت زیاد بوده و میتوان در نتایج پس از مدت کوتاهی نتیجه بهبود رتبه را مشاهده کنیم .

پس از روش خرید بک لینک فالو ماهانه تاثیر رپورتاژ آگهی همراه با لینک های فالو میتواند بسیار بیشتر از لینک سازی دائمی با ربات و همینطور بکینک های نوفالو باشد . مزیت دیگری که سفارش رپورتاژ آگهی دارد ، بیشتر دیده شدن تبلیغات و محتوای رپورتاژ های منتشر شده در موتورهای جستجو است ، که این مورد هم میتواند باعث جذب بیشتر کاربران به تبلیغات و وب سایت شما شود .
 
 
خرید بک لینک اختصاصی موثر | فروش بک لینک قوی با کیفیت قدرتمند | قیمت بک لینک ایرانی دائمی واقعی | خدمات ساخت سفارشات بک لینک | بک لینک خوب تضمینی خارجی | خرید بک لینک معتبر فارسی | بکلینک های لایه edu gov و بک لینک های دانشگاهی

 

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محسن

۱۴۰۱/۸/۱
اوکی

محمد صفایی

۱۴۰۰/۳/۲۷
سلام
واقعا بد قووووووووووولید !!!!!!!!
مگر قول ندادید با عنوان "روش افزایش طول عمر باتری ایرپاد ها و هدفون های بیسیم" بسازید ؟ چی شد ... واقعاااااااااااااااا