خانهاخبار
گوشی‌های خانواده آنر 50 معرفی شدند

گوشی‌های خانواده آنر 50 معرفی شدند

بالاخره پس از موج بی پایان شایعات و رندر‌های منتشر شده، سری گوشی‌های آنر 50 به صورت رسمی معرفی شدند. با ما همراه باشید تا نگاهی به مشخصات سری آنر 50 بیاندازیم.
۱۴۰۰/۳/۲۶

شرکت آنر در امروز با عرضه گوشی‌های آنر سری 50، برگ تازه‌ای را در تاریخ این شرکت نوظهور گشود. گوشی‌های آنر 50 پرو، آنر 50 و آنر 50 SE نخستین گوشی‌های این شرکت هستند که پس از حدود یک سال، به همراه سرویس‌های گوگل به بازار عرضه می‌شوند. این گوشی‌ها با نمایشگر ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

image

 

آنر 50 و آنر 50 پرو همچنین نخستین گوشی‌هایی هستند که از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 778G بهره می‌برند. آنر 50 SE گزینه مقرون به صرفه این سری است و از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 900 استفاده می‌کند.

آنر 50 و 50 پرو

image

 

طبیعتا بهترین گوشی در میان سری آنر 50، آنر 50 پرو است. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۷۲ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. دو دوربین سلفی در حفره‌ای کپسولی در قسمت بالایی سمت چپ این گوشی قرار دارند که دوربین سلفی اصلی رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل را داشته و دیگری دوربین سلفی التراواید با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل است. نمایشگر این گوشی نرخ حساسیت به لمس ۳۰۰ هرتز را داشته و نرخ نوسازی آن نیز متغیر است که به حفظ عمر باتری کمک خواهد کرد.

آنر 50 معمولی از یک نمایشگر ۶.۵۷ اینچی استفاده کرده که از نظر مشخصات تفاوتی با پنل قرار گرفته در مدل پرو ندارد. دوربین سلفی این گوشی اما متفاوت بوده و تنها شاهد استفاده از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در این گوشی هستیم.

در پشت این گوشی‌ها شاهد دوربین‌های مشابهی هستیم که در دو پوشش حلقه شکل قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در حلقه بالایی قرار گرفته اندازه سنسور ۱٫۱.۵۲ اینچی را دارد. دوربین‌های دیگر نیز شامل دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین‌های دو مگاپیکسلی ماکرو و سنسور عمق هستند. آنر حالت جدیدی نیز مخصوص ولاگرها (بلاگ ویدیویی) در این گوشی قرار داده که با استفاده از آن می‌شود همزمان از دوربین اصلی و سلفی فیلمبرداری کرد.

اینها نخستین گوشی‌هایی هستند که از چیپست جدید کوالکام، یا همان اسنپدراگون 778G استفاده می‌کنند. در این چیپست شاهد استفاده از پردازنده کرایو 670 و پردازنده گرافیکی ادرنو 642L هستیم که عملکردی در سطح اسنپدراگون 780G دارد. این چیپست به همراه ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم در این گوشی‌ها قرار گرفته است.

image

 

از نظر نرم افزاری، آنر از اندروید 11 به همراه رابط کاربری اختصاصی خود یا همان Magic UI 4.2 استفاده کرده است. نسخه جهانی این گوشی‌ها از تمامی سرویس‌های گوگل پشتیبانی کرده و محدودیت‌های گذشته را ندارند. آنر 50 پرو به همراه باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی عرضه شده و آنر 50 معمولی با باتری بزرگ‌تر ۴۳۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی به بازار می‌آید.

فروش آنر 50 و آنر 50 پرو از روز ۲۵ ژوئن (۴ تیر) در کشور چین آغاز خواهد شد. قیمت آنر 50 از ۲۶۹۹ یوآن (حدود ۴۲۲ دلار) آغاز شده و قیمت گوشی آنر 50 پرو نیز از ۳۶۹۹ یوآن (حدود ۵۷۸ دلار) آغاز می‌شود. به گفته آنر، این گوشی‌ها به صورت جهانی و در بیش از ۴۰ کشور متفاوت عرضه رسمی خواهند شد ولی هنوز تاریخ دقیق عرضه آنها را اعلام نکرده است.

آنر 50 SE

image

 

در آنر 50 SE که گوشی مقرون به صرفه این سری به حساب می‌آید، شاهد استفاده از نمایشگر تخت ۶.۷۸ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حفره‌ای برای قرار گرفتن دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم. در پشت گوشی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مدل‌های گران‌تر به همراه دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

یکی از تفاوت‌های اصلی این گوشی با آنر 50 پرو و آنر 50، پردازنده آن است. آنر در این گوشی از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 900 به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است. آنر 50 SE از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده و از شارژ سریع ۶۶ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

image

 

همانند سایر مدل‌ها، آنر 50 SE نیز از سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری Magic UI 4.2 بهره خواهد برد. قیمت آن از ۲۳۹۹ یوآن (حدود ۳۷۵ دلار) آغاز شده و از تاریخ ۲ جولای (۱۱ تیر) در کشور چین به فروش گذاشته خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

تقدیر

۱۴۰۰/۳/۳۱
تراشه ها هر سال با اختلاف زیاد از هم فاصله می گیرند سال ۱۴۰۱ با اختلاف ۳۰ درصد هست لطفا از تراشه ۷۷۸ جی استفاده کنید و اختلاف در سالهای بعد کم کنید این تراشه قاتل تراشه ها است با قیمت مناسب

شهاب

۱۴۰۰/۳/۲۷
آنر حرف نداره