خانهاخبار
نسل دوم پلی استیشن VR احتمالا در پایان سال ۲۰۲۲ به بازار می‌آید

نسل دوم پلی استیشن VR احتمالا در پایان سال ۲۰۲۲ به بازار می‌آید

خبرگزاری بلومبرگ به تازگی گزارشی درباره نسل دوم هدست واقعیت مجازی سونی منتشر کرده و خبر از عرضه آن در پایان سال آینده میلادی می‌دهد.
۱۴۰۰/۳/۲۶

گزارش جدیدی ادعا می‌کند که سونی قصد دارد در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۲، جانشین هدست گیمینگ واقعیت مجازی پلی استیشن VR را به بازار عرضه کند. این گزارش از سوی خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده که به تازگی تحقیقاتی در زمینه تغییر مسیر سونی از تولید نمایشگر‌ گوشی‌های هوشمند به نمایشگر‌ هدست‌های واقعیت مجازی انجام داده است.

image

 

بلومبرگ ادعا می‌کند که در طول این تحقیقات، با یکی از مقامات سونی که از برنامه‌های شرکت برای عرضه نسل بعدی این هدست واقعیت مجازی اطلاع دارد، گفتگو کرده است. به گفته این خبرگزاری، جانشین پلی استیشن VR از پنل اولد سامسونگ استفاده کرده و سونی بنا دارد تا آن را در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه کند.

نسل دوم پلی استیشن VR در ماه فوریه توسط سونی معرفی شد و این شرکت مدتی بعد نیز از کنترلرهای آن که ظاهری گوی مانند دارند و دور دستان کاربر قرار می‌گیرد، رونمایی کرد. برخی گزارشات ادعا می‌کنند که نمایشگر قرار گرفته درون این هدست، رزولوشن 4K را دارد و جمله ویژگی‌های دیگر آن نیز می‌شود به ردگیری چشم و بازخورد لرزشی اشاره کرد.

نسل اول پلی استیشن VR عملکرد مناسبی داشت و با وجودی که توان رقابت با دستگاه‌های رده بالایی چون HTC Vive و Oculus Rift را نداشت؛ اما با توجه به قیمت ارزان‌تر خود، گزینه مناسبی برای تجربه بازی‌های واقعیت مجازی به حساب می‌آمد.

به نظر می‌آید که سونی قصد دارد در نسل دوم محصول حرفه‌ای تری عرضه کرده و قابلیت‌هایی چون امکان استفاده از فرامین بدون استفاده از دکمه به مانند آنچه در کنترلر‌های Index Knuckle شرکت Valve دیدیم، خبر از تصمیم این شرکت برای عرضه محصولی رده بالا می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)