خانهاخبار
Lossless Audio و Spatial Audio به نسخه اندروید اپل موزیک هم اضافه شدند!

Lossless Audio و Spatial Audio به نسخه اندروید اپل موزیک هم اضافه شدند!

دو ویژگی جدید Spatial Audio و Lossless Audio که اخیرا برای کاربران آیفونی اپل موزیک منتشر شده بود، حالا به نسخه اندروید اپلیکیشن اپل موزیک هم رسیده است.
۱۴۰۰/۳/۲۶

 

در رویداد WWDC امسال، اپل دو ویژگی هیجان انگیز را برای سرویس پخش موسیقی خود از جمله Lossless Audio و Spatial Audio معرفی کرد. و این ویژگی ها اکنون به نسخه اندروید اپلیکیشن Apple Music نیز افزوده خواهد شد، هرچند که این دو ویژگی فعلا در اختیار بتا تسترها است.

در توضیحات ذکر شده است که فقط دستگاه های که قابلیت پخش Spatial Audio و Lossless Audio را دارا هستند می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند. همچنین آهنگ‌هایی که کیفیت بالای دالبی داشته باشند، دارای لیبل Dolby Atmos در صفحه آلبوم خواهند بود. در حال حاضر هزاران آهنگ روی اپل موزیک قابل گوش دادن است که از همه ویژگی‌های جدید از دالبی گرفته تا Lossless Audio، پشتیبانی می‌کنند.

image

 

در تنظیمات کیفیت پخش، چند گزینه اضافه شده‌اند تا کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کرده و لذت کافی را از موسیقی ببرید. این گزینه‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • (High Efficiency: AAC with low data usage (for cellular only
  • High Quality: AAC 256 kbps
  • Lossless: ALAC up to 24-bit/48 kHz
  • High-Resolution Lossless: ALAC up to 24-bit/192 kHz


اکنون در Android قابلیت crossfade اتوماتیک بین آهنگ ها نیز اضافه شده است که هنگام گوش دادن تجربه بی نقصی را القا می‌کند. همچنین جست‌وجو در میان موسیقی مورد علاقه خود کمی بهبود یافته تا تجربه کاربری بیش از پیش بهتر شود. نظر شما درباره این دو ویژگی چیست؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)