خانهاخبار
ریلمی رسما اعلام کرد که به زودی لپ‌تاپ ریلمی بوک و تبلت ریلمی پد را معرفی خواهد کرد

ریلمی رسما اعلام کرد که به زودی لپ‌تاپ ریلمی بوک و تبلت ریلمی پد را معرفی خواهد کرد

شرکت ریلمی در حاشیه معرفی گوشی جدیدش در اروپا، تصاویر تبلت و لپ‌تاپ جدیدش را هم نشان داده که اولین تلاش‌های ریلمی در این حوزه به شمار می‌آیند.
۱۴۰۰/۳/۲۶

به تازگی ریلمی گوشی ریلمی GT را به اروپا عرضه کرده و حتی مراسمی برای معرفی آن در این قاره برگزار کرده است. نکته جالب اما اینجاست که در پایان این مراسم، تصاویری مبهمی از لپ‌تاپ و تبلت جدید ریلمی هم منتشر شد که قرار است طی ماه‌های آینده به صورت کامل معرفی شوند. نام این محصولات به ترتیب ریلمی بوک و ریلمی پد برای لپ‌تاپ و تبلت این شرکت هستند.

image

 

متأسفانه قسمت اعظمی از اطلاعات سخت‌افزاری این تبلت و لپتاپ در هاله‌ای از ابهام بوده و تنها یک تصویر رندر شده از Realme Book منتشر شده که دو درگاه USB-C را در کنار آن می‌توانیم ببینیم که مسلما یکی از آن‌ها برای شارژ شدن دستگاه کاربرد خواهد داشت.

مسئولان ریلمی مدعی شده‌اند که این محصولات، با هدف کاربرد بیشتر برای هواداران این برند طراحی و ساخته شده‌اند. همچنین با ارائه یک طرح هیجان انگیز، کاربران می‌توانند ایده‌های خود را با مسئولان و طراحان ریلمی در میان بگذارند تا در محصولات بعدی لحاظ شوند.

 

در این رویداد، تصویری از ریلمی بوک و ریلمی پد توسط مدیر عامل این شرکت منتشر شد. در تصویر تبلت منتشر شده، دستگاهی را می‌بینیم که لبه‌های بدنه آن مانند آیپد پرو اپل تخت بوده و در پشت بدنه هم یک محفظه برجسته مربوط به ماژول دوربین را می‌بینیم. قسمت بیرون زده از قسمت بالای دوربین هم به احتمال زیاد، مربوط به دکمه پاور دستگاه خواهد بود. همچنین لپتاپ ریلمی بوک نیز در نگاه اول، شباهت زیادی به مک بوک‌های اپل دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)