خانهاخبار
بازی Cyberpunk 2077 به فروشگاه پلی استیشن بازگشت!

بازی Cyberpunk 2077 به فروشگاه پلی استیشن بازگشت!

بازی Cyberpunk 2077 که به دلیل عملکرد بسیار ضعیف و نامناسب خود در زمان عرضه از استور پلی استیشن حذف شده بود، به تازگی به این استور بازگشته است.
۱۴۰۰/۳/۲۶

به نظر می‌رسد بازی Cyberpunk 2077 که پس از عملکرد بسیار ضعیف خود در زمان عرضه از استور پلی استیشن حذف شد، در حال بازگشت به این فروشگاه آنلاین است. کاربران پلی استیشن حالا می‌توانند با جستجو کردن نام این عنوان در استور پلی استیشن، به صفحه آن دسترسی پیدا کرده که البته فعلا برای فروش در دسترس نیست و به عنوان یک بازی «تازه معرفی شده» در این استور قرار گرفته است.

در حال حاضر، اگر پیش از این بازی Cyberpunk 2077‌ را نخریده بودید، می‌توانید آن را در استور به لیست مورد علاقه خود اضافه کرده و در آینده آن را خریداری کرده و تجربه کنید. کاربرانی که نسخه دیجیتالی این بازی را خریده بودند نیز حالا می‌توانند به طور مستقیم آخرین نسخه آن یا همان 1.22 را از طریق استور بر روی کنسول بازی خود نصب کنند.

image

 

پس از روبرویی کاربران با مشکلات و باگ‌های فراوان در هنگام عرضه عنوان Cyberpunk 2077، سونی تصمیم گرفت تا این بازی را به دلیل نداشتن کیفیت مناسب در روز ۱۷ دسامبر ۲۰۲۰ از استور خود حذف کند و حالا که حدود ۶ ماه از این تاریخ می‌گذرد، Cyberpunk 2077 هنوز برای کاربران پلی استیشن به صورت دیجیتالی در دسترس نیست.

در ماه آوریل و با عرضه آپدیت 1.2 برای این بازی، استودیو سی دی پراجت رد اعلام کرده بود که این نخستین قدم برای بازگشت بازی بر روی کنسول پلی استیشن است اما از آن موقع دیگر خبری در این رابطه نشنیده بودیم. در حال حاضر هنوز خبری از تاریخ عرضه رسمی نسخه نسل نهمی این بازی نیز در دست نداریم و تنها این را می‌دانیم که به گفته سی دی پراجت رد، باید در نیمه دوم امسال منتظر عرضه آن باشیم.

استودیو سی دی پراجت رد می‌گوید که از شکست Cyberpunk 2077 درس‌های بسیاری را آموخته و پروسه کلی طراحی و تبلیغات بازی این شرکت پس از عرضه فاجعه بار این عنوان، تغییرات شایانی را به خود دیده است.

حل مشکلات Cyberpunk 2077 برای این استودیو بسیار پرخرج تمام شده و میزان سود آنها در در سه ماه گذشته، کاهش ۶۵ درصدی را به خود دیده است؛ البته حمله سایبری اخیر که به علیه این شرکت انجام شده و موجب ربوده شدن اطلاعات کارمندان و انتشار یافتن سورس کد آنها شد نیز در آن بی تاثیر نبوده است.

 شرکت سونی یا استودیو سی دی پراجکت رد هنوز بیانیه رسمی درباره بازگشت Cyberpunk 2077 بر روی استور پلی استیشن منتشر نکرده‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)