خانهاخبار
شایعات خبر از گوشی تاشو جدید شیائومی با اسنپدراگون 888 می‌دهند

شایعات خبر از گوشی تاشو جدید شیائومی با اسنپدراگون 888 می‌دهند

شیائومی که نمی‌خواهد بازار داغ گوشی‌های تاشو را به هیچ وجه از دست بدهد، بار دیگر دست به کار شده و گوشی تاشوی جدیدش را برای سه ماهه پایانی ۲۰۲۱ آماده می‌کند.
۱۴۰۰/۳/۲۵

اگر یادتان باشد، شیائومی اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در ماه مارس به بازار عرضه کرده بود. اما حالا اخبار و شایعات منتشر شده ادعا می‌کنند که این شرکت در حال روی نسخه جدیدی از همان گوشی تاشو است تا آن را به بازارهای دیگر هم عرضه کند. به گفته یکی از منابع، دستگاه جدید درست مثل مدل قبلی به همراه پردازنده اسنپدراگون 888، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی همراه خواهد بود اما گویا طراحی لولا در آن بهبود یافته و حالا مکانیزم بهتری خواهد داشت.

کل اجزای داخلی این گوشی هوشمند تاشو جدید، گویا همانند شیائومی می میکس فولد خواهد بود که قبلاً آزمایش خودرا پس داده است. این گوشی تاشو دارای یک لولا داخلی و دارای دو نمایشگر است که یک نمایشگر بزرگ درقسمت داخلی این گوشی قرار گرفته و دیگری در بخش بیرونی. نمایشگر داخلی که پنل ساخت سامسونگ خواهد داشت نیز قرار است نرخ تجدید ۱۲۰ هرتزی داشته باشد اما نمایشگر بیرونی توسط Visionox ساخته خواهد شد و نرخ تجدید ۹۰ هرتزی خواهد داشت.

در مجموع و تا به این لحظه، اطلاعات زیادی در مورد گوشی هوشمند جدید تاشوی شیائومی به بیرون درز نکرده است. برای مثال هنوز نمید‌ٔانیم مشخصات دوربین‌های این گوشی چطور خواهد بود یا چه نسخه‌ای از اندروید و رابط کاربری MIUI روی آن نصب خواهد شد. سوال مهم‌تر هم اینکه آیا بالاخره شاهد عرضه جهانی این گوشی خواهیم بود یا این مدل هم مثل گوشی شیائومی می میکس فولد فقط در بازار چین عرضه خواهد شد؟ نظر شما درباره Mi Mix Fold جدید که در آینده نه چندان دور معرفی خواهد شد چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)