خانهاخبار
قیمت نهایی و زمان شروع فروش فیدلیتی رسما از سوی بهمن موتور اعلام شد

قیمت نهایی و زمان شروع فروش فیدلیتی رسما از سوی بهمن موتور اعلام شد

پس از به نمایش درآمدن در شوروم‌های بهمن موتور و سپس اعلام قیمت حدودی آن، حالا زمان اولین مرحله فروش و قیمت نهایی خودروی فیدلیتی منتشر شده است.
۱۴۰۰/۳/۲۵

گروه خودرو‌سازی بهمن در سال ۱۴۰۰ با راه‌اندازی خط تولید جدید و انجام تست‌های لازم، شاسی‌بلند جدید خود را با نام فیدلیتی روانه‌ی بازار خواهد کرد.

این تولیدکننده، پلتفرم فیدلیتی را که در سال ۲۰۱۹ طراحی شده، خریداری کرده و برنامه‌ای بلند مدت برای همکاری با قطعه‌سازان داخلی جهت داخلی‌سازی این خودرو دارد. فیدلیتی از یک موتور چهارسیلندر توربوشارژ با حجم ۱۵۰۰ سی‌سی استفاده می‌کند که قدرت خود را از طریق یک گیربکس ۶ دنده‌ای و کلاج دوگانه به چرخ‌ها منتقل می‌کند. گروه بهمن این خودرو را در دو حالت ۵ و ۷ سرنشینه روانه بازار خواهد کرد.

موتور فیدلیتی در ۵۵۰۰ دور در دقیقه توانایی تولید ۱۵۵ اسب بخار قدرت را دارد که با توجه وزن ۱۵۷۵ کیلوگرمی‌اش، خودروی سریعی نخواهد بود. اما ظاهر مدرن آن توانایی رقابت با همرده‌هایش مثل تیگو ۵ و چانگان را خواهد داشت. بهمن موتور این خودرو را با رینگ ۲۰ اینچی در دو طرح در دسترس مشتریان قرار خواهد داد که اتفاق خوبی است و مشتریان حین خرید می‌توانند طرح رینگ دلخواه را انتخاب کنند.

فیدلیتی با توجه به داشتن ویژگی‌هایی مثل صندلی برقی دارای گرم‌کن، نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی به جای صفحه کیلومتر، دوربین ۳۶۰ درجه‌ای، چراغ‌های LED، سنسور باران، هشت بلندگو و شارژر بی‌سیم برای تلفن‌ همراه، از لحاظ فناوری‌های رفاهی به روز، مقام بالایی را در بین خودرو‌های حال حاضر بازار به دست می‌آورد.

گروه خودرو سازی بهمن، فیدلیتی را به سیستم‌های امنیتی جدیدی مثل سیستم هشدار حرکت بین خطوط، سیستم تشخیص نقاط کور، سیستم کنترل کشش و سیستم کنترل پایداری مجهز کرده که خودرو‌های داخلی را وارد مرحله‌ی جدیدی از نظر امنیت رانندگی می‌کند.

بعد از مدت‌ها، بالاخره امروز قیمت نهایی این خودرو اعلام شد. قیمتی که شرکت تولید کننده برای فیدلیتی در نظر گرفته تفاوت زیادی با پیش‌بینی‌ها ندارد و با توجه به امکاناتی که در اختیار شما می‌گذارد باید گفت که گزینه‌ی خوبی برای خرید به شمار می‌رود.

کراس‌اوور فیدلیتی که در شوروم‌های بهمن موتور به نمایش گذاشته شده بود، هم اکنون قیمت رسمی آن اعلام شده و به ترتیب جدول زیر خواهد بود. همچنین باید بگوییم که مرحله اول فروش فیدلیتی همزمان با ولادت امام رضا (ع) آغاز خواهد شد که مصادف شده با روز اول تیر ماه سال جاری. شما درباره این خودرو و حالا قیمت نهایی آن چه فکر می‌کنید؟

مدلقیمت نهایی
پنج نفره۶۵۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
هفت نفره۶۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

شهاب واقعی

۱۴۰۰/۳/۲۶
قدرتش کمه .دنده اتوماتیک هم که نیست.قیمتش بالاست