خانهاخبار
برخی مدل‌های آیمک M1 با پایه‌ای کج برای مشتریان ارسال می‌شوند!

برخی مدل‌های آیمک M1 با پایه‌ای کج برای مشتریان ارسال می‌شوند!

بعضی مشتریان و خریداران آیمک M1 با ایراداتی هنگام باز شدن جعبه روبرو شده‌اند.
۱۴۰۰/۳/۲۵

همان طور که می‌دانید، آیمک 24 اینچی جدید با پردازنده M1 چندی است که معرفی شده و روانه بازار شده است. موج ارسال این محصول برای مشتریان چندی است که آغاز شده و خریداران این دستگاه به مرور در حال دریافت سفارش‌های خود هستند. این دستگاه با رنگ بندی جذاب و هیجان انگیز خود، جان دوباره‌ای به خط تولید آیمک بخشیده است و پردازنده M1 نیز حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است. اما برخی خریداران این محصول به تازگی هنگام باز کردن جعبه، با ایراداتی روبرو شده‌اند.

یکی از یوتیوبرهای معروف با نام کاربری iPhonedo، به تازگی ویدئویی را منتشر کرده که در آن آیمک خودش را نشان می‌دهد و مشکل موجود در پایه این کامپیوتر را به خوبی نشان داده است. درواقع مشکل بزرگ اینجاست که به شکل کاملا واضحی، ارتفاع بدنه آیمک در دو سمت این پایه با یکدیگر برابر نیست. با وجود این که چنین مشکلی در ابتدای امر آنچنان که باید و شاید حس نشده و شاید کاربر به آن اهمیتی ندهد، اما با یک اندازه گیری ساده یا مقایسه آن با اشیاء دیگر، این موضوع کاملا خود را نشان خواهد داد.

image

 

برای مقایسه، این شخص دو سمت بدنه آیمک را با یک خطکش اندازه گیری کرده است. در یک سمت، ارتفاع بدنه آیمک از سطح میز 7.6 سانتی متر و در طرف دیگر، این ارتفاع به 8 سانتی متر می‌رسد.

به گزارش مک رومورز، چنین شکایت‌‌هایی در انجمن پشتیبانی وب سایت اپل و سایت Reddit نیز مطرح شده است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این مشکل در بازه زمانی محدودی روی داده است، یا اغلب دستگاه‌های خارج شده از خط تولید با این معضل روبرو هستند. مسئولان و مقامات اپل تا به این لحظه، در مورد این مشکل ابراز نظر نکرده‌اند.

اگر شما هم در ایران آیمک جدید خریداری کرده‌اید، امیدواریم با این مشکل مواجه نشده باشید اما اگر دچارش شده‌اید، فروشگاه‌های اپل استور احتمالا به مشکل شما رسیدگی خواهند کرد. البته اینکه چطور باید آیمک را به یک فروشگاه اپل استور در خارج از کشور برسانید نیز دردسر دیگری است که با آن سر و کار خواهید داشت. اگرچه مسئولان اپل هنوز هیچ اطلاع‌رسانی در این زمینه نداشته‌اند اما با توجه به سابقه این شرکت، بعید نیست که برنامه‌ای برای تعویض رایگان آیمک‌های مشکل دار، اجرا کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)