خانهاخبار
ایرفون بی‌سیم بیتس استودیو بادز با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار معرفی شد

ایرفون بی‌سیم بیتس استودیو بادز با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار معرفی شد

پس از انتشار شایعات فراوان، بالاخره ایرفون‌های جدید بی‌سیم بیتس که استودیو بادز نام دارند با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار و قابلیت حذف صدای محیط معرفی شدند.
۱۴۰۰/۳/۲۴

شرکت بیتس در امروز دومین نسل از ایرفون‌های بی‌سیم خود را به صورت رسمی معرفی کرد. این ایرفون‌ها، بیتس استودیو بادز نام دارند و قیمت آنها ۱۴۹.۹۹ دلار خواهد بود. بیتس استودیو بادز در رنگ‌های قرمز، مشکی و سفید به بازار می‌آیند و از لحاظ ظاهری تفاوت بسیاری با نسل گذشته ایرفون‌های بی‌سیم بیتس، یا همان پاوربیتس پرو دارند.

image

 

این ایرفون‌ها بر خلاف پاوربیتس، دارای بخشی که دور گوش قرار بگیرد یا پایه‌های بلند نیستند و در نتیجه وزن بسیار کمی داشته و در گوش نیز به راحتی قرار می‌گیرند. پیش فروش این ایرفون‌ها از امروز در آمریکا و کانادا از طریق سایت اپل آغاز شده و در تاریخ ۲۴ ژوئن (۳ تیر) نیز در فروشگاه‌هایی مانند آمازون و بست بای به فروش گذاشته خواهند شد.

در بیتس استودیو بادز شاهد ویژگی‌هایی مانند سیستم حذف صدای محیط یا همان نویز کنسلینگ و گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب و عرق است. باتری آن با یک بار شارژ تا ۵ ساعت دوام خواهد آورد و در صورتی که حالت نویز کنسلینگ را خاموش کنید، عمر باتری این ایرفون‌ها به ۸ ساعت نیز خواهد رسید. بیتس استودیو بادز از درگاه USB-C برای شارژ استفاده کرده و متاسفانه شاهد پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در آن نیستیم.

بخش جالب این است که با وجودی که بیتس زیر مجموعه شرکت اپل است، این ایرفون‌ها از ویژگی‌های مختص اندروید و iOS پشتیبانی می‌کنند. در گوشی‌های آیفون، شما می‌تواند از همان بخش راه اندازی آشنا و ساده ایرپادز استفاده کرده و در بخش Command Center‌ نیز ایرفون خود را کنترل کرده و حتی از فرامین صوتی مانند Hey Siri نیز استفاده کنید. در سوی دیگر ماجرا که سیستم عامل اندروید است، بیتس حالا از Fast Pair و سیستم Find My Device‌ گوگل پشتیبانی می‌کند.

image

 

بیتس در این ایرفون‌ها از معماری آکوستیک کاملا‌ جدیدی استفاده کرده و این شرکت ادعا می‌کند درایور‌های ۸.۲ میلی متری این محصول، بهترین کیفیت صدا و کمترین میزان نویز را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید تک تک نوت‌ها را به دقت بشنوید.

درباره ایرفون جدید بیتس یا همان استودیو بادز چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)