خانهاخبار
مشخصات و رندر‌های وان پلاس نورد N200 5G منتشر شدند

مشخصات و رندر‌های وان پلاس نورد N200 5G منتشر شدند

به تازگی مشخصات سخت افزاری و عکس‌های رندر شده از جانشین گوشی وان پلاس نورد N100 که وان پلاس نورد N200 5G‌ نام دارد منتشر شده‌اند و در ادامه نگاهی به آنها می‌اندازیم.
۱۴۰۰/۳/۲۴

اواخر ماه گذشته، پیت لاو که مدیر عامل وان پلاس است اعلام کرده بود که جانشین گوشی وان پلاس نورد N100 در راه است و نامش نیز وان پلاس نورد N200 5G خواهد بود. نامگذاری این محصول نشانگر این بود که در آن از یک پردازنده با پشتیبانی از 5G‌ استفاده شده ولی اطلاعات بیشتری از آن در دست نداشتیم. اما حالا همه چیز تغییر کرده و منبعی معتبر، مشخصات این گوشی را به طور کامل و به همراه عکس‌های رسمی منتشر کرده است.

image

این گوشی از نمایشگر ۶.۴۹ اینچی LCD استفاده کرده که نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی را دارد؛ اندازه این نمایشگر به نسبت نسل قبلی کمی کوچکتر است اما رزولوشن آن افزایش یافته و از ۷۲۰×۱۶۰۰ وان پلاس نورد N100، به ۱۰۸۰×۲۴۰۰ رسیده است. پردازنده استفاده شده در گوشی، کوالکام اسنپدراگون 480 خواهد بود که توسط ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. پشتیبانی از کارت‌های حافظه microSD نیز در این گوشی وجود دارد.

در پشت گوشی شاهد قرار گرفتن سه دوربین هستیم. دوربین اصلی رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل و گشودگی f/2.2 را دارد، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز گشودگی f/2.4 داشته و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی نیز در پایین آن دیده می‌شود. دوربین سلفی رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را داشته و گشودگی آن نیزf/2.05  است.

باتری این گوشی مانند نسل گذشته، ۵۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود و از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. شارژر این گوشی نیز همچنان درون جعبه آن قرار گرفته و حذف نشده است.

 

جای حسگر اثر انگشت تغییر کرده و حالا در کنار فریم قرار دارد؛ طراحی پشت گوشی نیز تغییر کرده و به پرچمداران امسال وان پلاس شباهت یافته است. این گوشی قرار است کمی نسبت به نسل قبلی کوچک‌تر باشد اما احتمالا وزن آن افزایش یافته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)