خانهاخبار
موجودی هوم پاد در اپل استور آمریکا به پایان رسید

موجودی هوم پاد در اپل استور آمریکا به پایان رسید

اولین نسل از اسپیکر هوشمند اپل، در کشور آمریکا به پایان موجودی رسید.
۱۴۰۰/۳/۲۴

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که خط تولید هوم پاد اپل در ماه مارچ متوقف شد و این محصول دیگر توسط اپل تولید نمی شود. حالا امروز در رسانه‌های خبری شاهد بودیم که موجودی این محصول در اپل استور آمریکا نیز پایان یافته است.

نسخه خاکستری فضایی این محصول چند روز پس از معرفی، سولد اوت شد و مدل سفید رنگ آن، تا امروز در اپل استورهای آمریکا باقی مانده بود و حالا در کشور آمریکا به مرحله اتمام موجودی رسیده است.

صفحه مربوط به محصول هوم پاد در وب سایت اپل هنوز حذف نشده است. این بدان معناست که موجودی آن در سراسر دنیا هنوز به پایان نرسیده است و به عنوان مثال، نسخه خاکستری فضایی این گجت هنوز در کشور انگلستان در دسترس خریداران قرار دارد.

زمانی که تولید آیمک پرو به پایان خود رسید، کلیه مدل‌های آن از روی وب سایت اپل حذف گردید و دیگر امکان خرید آن از طریق اپل استور وجود نداشت.

image

 

هوم پاد با ظهور خود، یک سبک جدیدی از کیفیت صدا را به ارمغان آورد که البته بارها و بارها، به دلیل قیمت بالا مورد انتقاد قرار گرفت. این محصول با قیمت 349 دلار عرضه شد و یک سال پس از ورود به بازار، قیمت آن به 299 دلار تنزل پیدا کرد.

با وجود توقف تولید، اپل همچنان قابلیت‌های جدیدی را در اختیار دارندگان این اسپیکر هوشمند قرار داده است. مسلما افرادی که از هوم پاد استفاده می‌کنند، از چنین موضوعی شدیدا خوشحال خواهند بود. اما هوم پاد مینی، نسخه کوچک‌تر هوم پاد با قیمت 99 دلاری با اقبال عمومی بهتری مواجه شد که البته کیفیت صدای آن، در مقایسه با مدل اصلی هوم پاد آنچنان حرفی برای گفتن ندارد.

یکی از کارمندان اپل در آخرین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که اپل همواره خود را موظف به ارائه یک محصول فوق‌العاده در حوزه گجت‌های صوتی می‌داند. بلومبرگ در یکی از گزارش‌های خود، خاطر نشان کرده بود که اپل در حال کار روی یک محصول جدید است که می‌توان آن را یک اسپیکر هوشمند مجهز به دوربین دانست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)