خانهاخبار
تماشا کنید: تریلر و زمان عرضه بازی فورزا هورایزن 5 منتشر شد

تماشا کنید: تریلر و زمان عرضه بازی فورزا هورایزن 5 منتشر شد

در رویداد Xbox & Bethesda مشخص شد که نسخه پنجم Forza Horizon هجدهم آبان ماه در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.
۱۴۰۰/۳/۲۴

اگر انتظار شنیدن خبرهایی در مورد Forza Motorsport را دارید، باید بگوییم که یک سورپرایز برای شما به همراه داریم. نسخه پنجم فورزا هورایزن زودتر از آن به بازار خواهد آمد.

در رویداد Xbox & Bethesda اعلام شد که Forza Horizon 5 که در کشور مکزیک اتفاق می‌افتد، نهم نوامبر مصادف با هجدهم آبان ماه با بزرگ‌ترین نقشه و یک حالت جدید با نام Expeditions در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

همان طور که انتظار داشته اید، فورزا هورایزن 5 با آخرین مدل از ماشین‌ها شامل Koenigsegg Jesko، Mercedes-AMG One و بسیاری موارد دیگر همراه خواهد بود. البته تنها شاهد اضافه شدن ماشین‌های جدید نیستیم و با تکنولوژی فتوگرامتری، محیط‌های طبیعی و جذاب درون بازی به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته خواهد شد.

image

 

به کمک شهرهای زیاد، جاده‌های جنگلی و خیابان‌های کوهستانی و کویری، محیط‌های زیادی در انتظار شما خواهند بود تا با ماشین‌تان، وارد آن‌ها شده و لذت‌های وصف ناپذیری را تجربه کنید. حالت Eliminator که در سبک بتل رویال بود هم احتمالا به این نسخه باز خواهد گشت و سیستم هوش مصنوعی بازی نیز به طرز چشمگیری بهبود پیدا کرده است.

اگر به سبک ریسینگ علاقه ندارید، حالت Events Lab نیز برای شما در نظر گرفته شده است که در آن شما می‌توانید همه چیز، حتی قوانین بازی را تحت کنترل خود درآورید.

Forza Horizon 5 نهم نوامبر مصادف با 18 آبان ماه در Xbox Game Pass ارائه خواهد شد. تریلر این بازی را می‌توانید در این قسمت مشاهده کنید:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)