خانهاخبار
افراد واکسینه شده می‌توانند بدون ماسک وارد اپل استورها شوند

افراد واکسینه شده می‌توانند بدون ماسک وارد اپل استورها شوند

افراد واکسینه شده از این پس می‌توانند بدون واسک وارد اپل استورهای کشور آمریکا شوند.
۱۴۰۰/۳/۲۴

افراد مراجعه کننده به اپل استورها از فردا، پانزدهم ژوئن مصادف با 25 خرداد ماه، می‌توانند بدون نیاز به ماسک وارد این فروشگاه‌ها شده و از این فروشگاه‌ها خرید کنند. به گزارش بلومبرگ، مسئولان اپل دستورالعمل جدید را به کارمندان اپل استورها ارسال کرده‌اند. البته کارکنان این فروشگاه‌ها اجازه ندارند تا از افراد مختلف، مدارک لازم برای اثبات واکسینه شدن را درخواست کنند. بد نیست بدانید در ایالت‌هایی مانند فلوریدا، مشاغل و کسب و کارها اجازه درخواست برای اثبات واکسینه شدن از شهروندان را نخواهند داشت.

به این ترتیب ممکن است تعداد زیادی از افراد واکسینه نشده در این زمینه راه دروغ گفتن را پیش گرفته و به این ترتیب به راحتی و بدون ماسک وارد اپل استور شوند. این موضوع می‌تواند یک مشکل بزرگ به حساب بیاید. چرا که ممکن است آن شخص ویروس کرونا را در بدن خود داشته و به سادگی به اشخاصی که در حال خرید هستند منتقل کند.

image

البته اپل از پرسنل اپل استورها درخواست کرده است تا همچنان، از ماسک استفاده کنند. همچنین از آن جا که کلیه پرسنل و کارمندان شرکت اپل واکسینه شده‌اند، لذا لزومی به زدن ماسک در محیط کار خود نخواهند داشت. بد نیست بدانید که اپل، یکی از اولین شرکت‌هایی بود که فروشگاه‌های فیزیکی خود (اپل استور) را به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق و بسته درآورد و از طرف دیگر، جزء اولین شرکت‌‌هایی به حساب می‌آید که اجازه دورکاری را به کارمندان خود داده است.

مسئولان اپل به کارمندان خود اطلاع داده‌اند که از ماه سپتامبر، می‌توانند به محل کار خود باز گردند. همچنین آن‌ها در حال آماده کردن طرحی هستند که به کارمندان اجازه می‌دهد تا دو روز در هفته، کارهای خود را از داخل منزل انجام داده و نهایتا به مدت دو هفته در سال، کارهای خود را به صورت دورکاری به انجام برسانند.

حدودا یک سال پیش بود که اپل در ماه می، اپل استورهای ایالات پورتلند، فیلادلفیا، بروکلین، سالت لیک، لس آنجلس، چالرستون، واشنگتن، اسکاتسدیل و سنفرانسیسکو را به دلیل پاندمی کرونا به حالت تعلیق و بسته درآورد. برخی سارقان در طول این دوران، اقدام به سرقت و دزدی از اپل استورها کردند که صدمات جبران ناپذیری نیز به آن‌ها وارد شد. البته بسیاری از سارقان، امکان استفاده از آیفون‌ها یا محصولات سرقت شده را پیدا نکرده و متوجه شدند که تحت تعقیب پلیس هستند.

البته بد نیست بدانید که کارمندان اپل استورها در طول دوران بسته بودن این فروشگاه‌ها، کلیه حقوق و مزایای خود را به صورت کامل دریافت کردند. برخی از آن‌ها نیز به گونه‌ای آموزش یافته بودند که از داخل منزل، می‌توانستند کارهای خود را انجام داده و به امورات مشتریان رسیدگی می‌کردند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)