خانهاخبار
بتای اندروید 12 بیشترین میزان دانلود در تاریخ اندروید را داشته است

بتای اندروید 12 بیشترین میزان دانلود در تاریخ اندروید را داشته است

گوگل به تازگی اعلام کرده که استقبال از بتای جدیدترین نسخه اندروید یا همان اندروید 12 بسیار عالی بوده و این پر دانلودترین بتا در تاریخ این سیستم عامل بوده است.
۱۴۰۰/۳/۲۱

به گفته دیوید برک که معاون مدیر بخش مهندسی اندروید است، بتای اندروید 12 بیشترین میزان دانلود را در مقابل سایر بتا‌های سیستم عامل اندروید داشته است. متاسفانه، وی آمار و اطلاعات دقیقی از این ادعا منتشر نکرده است و فعلا امکان مقایسه میزان دانلود‌های نسخه بتا اندروید 12 با نسخه‌های گذشته وجود ندارد.

image

 

اندروید 12 در ماه مه به مرحله بتا رسید و در آن شاهد بازطراحی رابط کاربری این سیستم عامل بودیم که برای مدت بسیار زیادی بدون تغییر مانده بود. زبان طراحی جدید اندروید، Material You نام دارد و احتمالا این بازطراحی گرافیکی در استقبال بی سابقه از این بتا، تاثیر داشته است.

برخی از شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند نسخه اول این بتا را مدتی پیش در اختیار کاربران خود قرار دادند و این بدین معناست که فقط کاربران پیکسل نبودند که این بتا را نصب کرده و از آن استفاده می‌کردند. گوگل در روز گذشته نسخه دوم بتای اندروید 2 را برای گوشی‌های پیکسل خود منتشر کرد که در آن شاهد ویژگی‌های جدید مربوط به حریم شخصی کاربران و تغییری عجیب در تنظیمات سریع مربوط به وای فای هستیم.

درباره استقبال کاربران از بتای جدیدترین نسخه اندروید چه فکر می‌کنید؟ آیا تغییرات ظاهری اعمال شده در این نسخه باعث آن شده یا باور دارید دلیل دیگری داشته است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)