خانهاخبار
ساعت هوشمند فیس بوک در راه است

ساعت هوشمند فیس بوک در راه است

به تازگی طرح‌ها و مشخصات ساعت هوشمند فیس بوک در رسانه‌ها منتشر شده است
۱۴۰۰/۳/۲۱

فیس بوک علاوه بر دنیای نرم‌افزار قصد دارد در دنیای سخت‌افزار هم سرکی بکشد و اوضاع را بسنجد. طی چند سال گذشته این شرکت یک ورود ناموفق به دنیای تلفن‌های همراه داشت، اما اکنون تصمیم گرفته شانس خود را با ساعت هوشمند بسنجد.

طبق گزارشات اخیر ورج، فیس بوک به دنبال ورود به بازار ساعت‌های هوشمند است. گزارش شده غول شبکه‌های اجتماعی در فکر ساخت ساعت هوشمندی است که از دو دوربین جدا شدنی بهره ببر‌د که می‌تواند هرجا که کاربران مناسب دیدند عکس‌هایی به کمک این دوربین‌ها بگیرند و به کمک ساعت در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری کنند. این عکس‌ها را می‌توان در فیس بوک، اینستاگرام، واتساپ و مسنجر به اشتراک گذاشت. فیس بوک واچ که نام آزمایشی این ساعت است دوربین جلو وعقب را درون محفظه‌ای از جنس فولاد قرار داده تا آسیبی به آن‌ها نرسد. گفته می‌شود که دوربین جلویی برای تماس‌های تصویری استفاده می‌شود و دوربین عقبی از فوکوس خودکار بهره می‌برد و می‌توان محتوایی با کیفیت ۱۰۸۰P ظبط کند. این ساعت همچنین تمام ویژگی‌های یک ساعت هوشمند را داراست و از پایش ضربان قلب نیز بهره می‌برد.

image

در جای دیگری عنوان شده که فیس بوک واچ از اتصال LTE بهره می‌برد که بتواند بدون نیاز به گوشی هوشمند کار کند. این ساعت‌ در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی عرضه می‌شود و پیش بینی می‌شود این ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۲ راهی بازار شود. در مورد قیمت این ساعت گفته شده برجسبی در حدود ۴۰۰ دلار خواهد داشت و فیس بوک از هم‌‌اکنون در حال مذاکره با شرکت‌های شخص ثالث است تا بتوانند برای این ساعت هوشمند لوازم جانبی تولید کنند. لوازمی برای محافظت از دوربین یا کیس و قاب محافظ که کاربران بیشتری را به خود جذب کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)