خانهاخبار
هدفون‌های بی‌سیم بیتس گواهی NCC را دریافت کردند

هدفون‌های بی‌سیم بیتس گواهی NCC را دریافت کردند

به تازگی خبر رسیده که هدفون‌های بی‌سیم بیتس توانسته‌اند مراحل NCC را پشت سر بگذارند.
۱۴۰۰/۳/۲۱

به نظر می‌رسد شرکت بیتس تصمیم دارد ایربادهای جدید خود را راهی بازار کند. این ایربادهای جدید فرم کوچکی دارند و مانند ایرپاد ساقه‌ای هم ندارند و بسیار جمع و جور به نظر می‌رسند. حتی در کدهای سیستم عامل iOS نیز نشانه‌هایی از این محصول دیده شده بود و لبرون جیمز بستکتبالیست معروف این هدفون‌ها را در گوش خود داشت.

image

آخرین اخبار توسط رسانه MacRumors گزارش شده بود که اسناد این ایربادها در اداره ارتباطات تایوان دیده شده است. کمیسیون ارتباطات ملی یا NCC ایربادهای جدید را تایید کرده و عکس‌های همراه آن نیز یک کابل شارژ USB-C را نشان می‌دهد. این ایربادها بیشتر شبیه گلکسی بادز پرو و بدون ساقه است و همین عامل می‌تواند باعث خوش اقبالی آن باشد. سری‌های این ایربادها قابل تعویض است و جنس آن نیز احتمالا از سیلیکون خواهد بود. برای ایربادهای شرکت بیتس احتمالا کنترل‌های لمسی در نظر گرفته شده باشد.

image

محصولات اخیر بیتس دقیقا مانند ایرپاد از اتصال لایتنینگ برای شارژ استفاده می‌کنند، اما با تغییر این رویه و استفاده از شارژر USB-C می‌تواند باعث جلب نظر کاربران اندورید نیز بشود. اپل نیز ممکن است در آینده به سمت درگاه USB-C مهاجرت کند که البته اکنون نیز در مک‌بوک پرو و ایپد پرو از این درگاه استفاده کرده است. اگر این اتفاق بیفتد ممکن است آیفون اخرین محصول این چرخه باشد. شایعه شده که جانشین ایرپاد پرو از طراحی استودیو بادز استفاده می‌کند که باید منتظر ماند و دید اپل در نهایت چه محصولی را راهی بازار می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)