خانهاخبار
نوکیا C20 پلاس با اندروید گو معرفی شد

نوکیا C20 پلاس با اندروید گو معرفی شد

نوکیا از گوشی C20 پلاس با اندروید گو و باتری ۴۹۵۰ میلی‌آمپر ساعتی رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۳/۲۱

شرکت فنلاندی نوکیا سرنوشت پر فراز و نشیبی را طی کرده و بعد از جدایی از مایکروسافت در تلاش است تا دوباره به زندگی بازگردد. این شرکت به تازگی گوشی C20 پلاس را با اندروید گو و صفحه نمایش ۶.۵ اینچی معرفی کرده که امیدوار است استقبال خوبی از ان صورت گیرد.

در ماه آپریل HMD Global گوشی نوکیا C20 را معرفی کرد و امروز نیز نسخه پلاس آن را رونمایی کرد و به زودی راهی بازار می‌شود. مدل پایه C20 پلاس همانند C20 از سیستم عامل اندورید ۱۱ نسخه گو استفاده می‌کند و تراشه Unisoc SC9863A وظیفه انجام امور کاربر را بر عهده دارد. این تراشه را ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی همراهی می‌کنند و یک اسلات microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی وجود دارد که می‌تواند تا ۲۵۶ گیگابایت را پشتیبانی کند.

image

جنس نوکیا C20 پلاس از پلی کربنات یک تکه است که با طرحی موج‌دار که به صورت سه‌بعدی روی آن حک شده عرضه می‌شود که به گفته این شرکت باعث استحکام و مقاومت بیشتر آن می‌شود. این تلفن هوشمند از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با وضوح +HD بهره می‌برد. در این نمایشگر یک بریدگی قطره‌ای وجود دارد که میزبان دوربین سلفی است که آن هم ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی در پنل پشتی از یک چینش جزیره‌ای برای قرار دادن دوربین‌ها استفاده کرده که دوبین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی در این جزیره قرار دارند.

image

 

در این گوشی که همه جوره اقتصادی است، خبری از سنسور اثر انشگت نیست، اما از شخیص چهره با دوربین سلفی برای باز کردن قفل گوشی استفاده می‌کند که طبیعتا امنیت بالایی هم نخواهد داشت. همچنین جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در نوکیا سی ۲۰ پلاس وجود دارد و انرژی بخش این گوشی هوشمند یک باتری ۴۹۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است  که احتمال می‌رود عمر باتری خوبی داشته باشد. در مورد این گوش یک نکته منفی وجود دارد و آن‌هم استفاده از درگاه microUSB به جای درگاه جدیدتر USB-C است و با شارژر ۱۰ واتی نیز شارژ می‌شود.

نوکیا سی ۲۰ پلاس با دورنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود. این گوشی ابتدا در بازار چین و با قیمت ۱۱۰ دلار عرضه خواهد شد و ممکن است پس از مدتی به بازارهای جهانی نیز وارد شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)