خانهاخبار
طراحی و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M32 لو رفت!

طراحی و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M32 لو رفت!

به نظر می‌رسد گوشی دیگری از سری M سامسونگ در راه است و به تازگی‌ عکس‌های رندر شده و مشخصات گوشی گلکسی M32 در اینترنت منتشر شده‌اند.
۱۴۰۰/۳/۲۰

جدیدترین گوشی از سری M سامسونگ یا همان گلکسی M32 قرار است به زودی در کشور هند معرفی شود و مدتی قبل نیز به لطف افشاگران از مشخصات احتمالی آن مطلع شدیم. حالا عکس‌های رندر شده رسمی از این گوشی نیز منتشر شده‌اند و طراحی آن را به طور کامل نشان می‌دهند.

image

 

سامسونگ گلکسی M32 دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود، نمایشگر ۶.۴ اینچی آن از نوع سوپر امولد بوده و رزولوشن فول اچ دی پلاس را دارد. دوربین سلفی گوشی رزولوشن ۲۰ مگاپیکسلی داشته و در ناچ قطره‌ای شکل بالای این نمایشگر قرار گرفته است. این گوشی از پردازنده مدیاتک هیلیو G85 استفاده کرده و احتمالا در نسخه‌هایی با رم ۴ تا ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد. حافظه داخلی گوشی به وسیله کارت حافظه microSD نیز قابل افزایش است.

 

در پشت گوشی شاهد دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق هستیم. ابعاد این گوشی ۹×۷۴×۱۶۰ میلی متری است و ۱۹۶ گرم هم وزن دارد که با توجه به ظرفیت باتری، این وزن تحسین برانگیز محسوب می‌شود!

گلکسی M32 با اندروید 11 و رابط کاربری One UI سامسونگ عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست اما می‌دانیم که احتمالا در رنگ‌های مشکی و آبی روانه بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)