خانهاخبار
سامسونگ در روز ۲۸ ژوئن (۷ تیر) گلکسی واچ با سیستم عامل Wear OS را معرفی می‌کند

سامسونگ در روز ۲۸ ژوئن (۷ تیر) گلکسی واچ با سیستم عامل Wear OS را معرفی می‌کند

شرکت سامسونگ پس از مدتی استفاده از سیستم عامل اختصاصی خود یا همان تایزن برای ساعت‌های هوشمند، آن را کنار گذاشته و قصد عرضه جدیدترین ساعت‌های خود با Wear OS گوگل را دارد.
۱۴۰۰/۳/۲۰

شرکت سامسونگ قرار است در سال جاری در رویداد MWC بارسلونا به صورت مجازی حضور داشته باشد. در نخستین روز این مراسم یعنی ۲۸ ژوئن (۷ تیر) این شرکت قصد برگزاری کنفرانس گلکسی اکسپرینس خود را دارد و قرار است از چند دستگاه گلکسی جدید رونمایی کند که شامل ساعت‌های هوشمند تازه این شرکت نیز هستند.

به نظر می‌رسد که سامسونگ بالاخره برای معرفی ساعت‌های گلکسی واچ جدید خود که با سیستم عامل Wear OS‌ گوگل عرضه می‌شوند آماده است. این شرکت کره‌ای یک بیانیه رسمی درباره ساعت‌های جدید خود منتشر کرده و ادعا می‌کند که قصد متحول‌ کردن ساعت‌های هوشمند را دارد و استفاده از Wear OS نیز موقعیت‌های فراوانی را برای کاربران و توسعه دهندگان فراهم می‌کند.

image

 

سامسونگ به بهبود‌هایی در زمینه امنیت نیز اشاره کرده و می‌گوید که اکوسیستم دستگاه‌ها و سرویس‌هایش زندگی را برای کاربران بسیار آسان‌تر کرده و فضایی با انتخاب، آزادی و امکانات فراوان را برای آنها به ارمغان آورده است.

حالا باید صبر کرده و ببینیم که سامسونگ چگونه تغییر سیستم عامل دستگاه‌های پوشیدنی خود به Wear OS را مدیریت می‌کند و آیا این سیستم عامل خواهد توانست نقاط ضعف دستگاه‌های مبنی بر تایزن را برطرف کند یا خیر. امیدواریم این شرکت کره‌ای در این رویداد گلکسی واچ 4 و واچ 4 اکتیو را به طور کامل معرفی کند؛ هر چند شایعات بسیاری درباره معرفی رسمی این محصولات در کنار گوشی‌های تاشو گلکسی زد می‌شنویم و ممکن است سامسونگ در MWC تنها به معرفی بخشی از قابلیت‌های این ساعت‌ها بسنده کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)