خانهاخبار
تاریخ معرفی مک بوک پرو‌های جدید مشخص شد

تاریخ معرفی مک بوک پرو‌های جدید مشخص شد

لپتاپ‌های جدید اپل حد فاصل تیر تا شهریور ماه رونمایی و روانه بازار خواهند شد.
۱۴۰۰/۳/۱۹

منابع خبری و تأمین کنندگان شرکت اپل به تازگی مدعی شده‌اند که اپل قصد دارد تا مک‌بوک پروهای جدید خود را در سه ماهه سوم سال جاری میلادی معرفی و آن‌ها را روانه بازار کند.

پس از آن که تعداد زیادی از تحلیل گران بر این باور بودند که مک بوک پرو 14 و 16 اینچی در رویداد WWDC 2021 معرفی خواهند شد، اما این رویداد در نهایت برگزار شد و خبری از دو دستگاه یاد شده در آن نبود. همین موضوع باعث شد تا بعضی افراد تصور کنند که مک بوک پرو 14 اینچی در سه ماهه چهارم سال جاری و نسخه 16 اینچی آن نیز در سه ماهه اول 2022 رونمایی می‌شود. اما گزارش‌های جدید از زنجیره تأمین کنندگان حاکی از آن است که اوایل سه ماهه سوم سال جاری میلادی تولید این دو محصول آغاز شده و در همین بازه نیز به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شوند.

به گزارش دیجی تایمز و به نقل از منابعی که خواسته‌اند تا نام‌شان فاش نشود، هر دو نسخه مک بوک پروهای جدید شامل مدل‌های 14 و 16 اینچی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی معرفی خواهند شد. روند عرضه آن‌ها نیز از همین بازه آغاز می‌شود، اما متأسفانه هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست.

image

 

یکی از دلایل تأخیر به وجود آمده را می‌توان مشکلات زیاد در حوزه تولید نمایشگرهای مینی ال‌ای‌دی دانست.

همچنین در کنار مک بوک پروهای جدید، به نظر می‌رسد که اپل در حال کار روی نسخه رفرش شده مک پرو با پردازنده اینتل است و این در حالی است که اپل وارد سال دوم از تولید و عرضه پردازنده اختصاصی خود با نام M1 می‌شود.

دیجی تایمز تا به حال، سابقه درخشانی از همکاری با تأمین کنندگان مختلف داشته است، اما متأسفانه عملکرد آن‌ها در حوزه آنالیز و مقایسه اطلاعات با یکدیگر بسیار ضعیف بوده است. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم در نهایت چه سرنوشتی در انتظار علاقمندان به مک بوک پروهای جدید اپل خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)