خانهاخبار
اپل با Move to iOS، قصد جذب کاربران اندروید را دارد

اپل با Move to iOS، قصد جذب کاربران اندروید را دارد

نرم‌افزار Move to iOS اپل در آی او اس 15 با قابلیت‌های جدیدی همراه است.
۱۴۰۰/۳/۱۹

در ماه فوریه سال 2020، یکی از نویسندگان وب سایت فون آرنا از پیکسل 2 ایکس ال به آیفون 11 پرو مکس کوچ کرد و با اولین آیفون خود در دوران زندگی‌اش روبرو شد. یکی از ابزاری که انتقال از اندروید به آی او اس را آسان کرده بود، نرم‌افزار Move to iOS بود که توسط اپل طراحی شده و در پلی استور گوگل نیز قرار گرفته بود. این ابزار زمانی که صحبت از نصب اپلیکیشن ها روی گوشی هوشمند جدید به میان می‌آید، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

تصور کنید که شما روی گوشی اندرویدی خود 200 اپلیکیشن داشته و بخواهید تمامی آن‌ها را از اپ استور دانلود کنید. خب این روند بسیار طولانی و پیچیده خواهد بود. اما اپلیکیشن Move to iOS این روند را بسیار ساده و کاربردی کرده است. اپل در رویداد WWDC 2021 از قابلیت‌های جدید نرم‌افزار Move to iOS که از سال 2015 وارد دنیای تکنولوژی شده است، پرده برداری کرد.

همزمان با عرضه نسخه عمومی آی او اس 15، کاربران اندرویدی قادر خواهند بود تا به وسیله نرم‌افزار Move to iOS آلبوم‌های تصویر، فایل‌ها، فولدرها و حتی تنظیمات سیستم عامل را به گوشی آیفون جدید خود انتقال دهند. به این ترتیب به محض شروع به استفاده، آیفون شما با تمام نیازهای شما سازگار بوده و از ابتدا شخصی سازی شده است. اپل همچنین در آی او اس 15 یک کد QR را ایجاد کرده است که شما را مستقیم به سمت لینک دانلود نرم‌افزار Move to iOS از پلی استور گوگل هدایت می‌کند.

image

 

همان طور که اشاره شد، کلیه قابلیت‌های جدید عنوان شده زمانی که نسخه عمومی آی او اس 15 در اختیار کاربران قرار گیرد، در دسترس آن‌ها خواهد بود. اما از آن جا که در حال حاضر امکان نصب نرم‌افزار Move to iOS از طریق کد QR امکان پذیر نیست، لذا می‌‌توانید با مراجعه به این لینک، آن را مستقیما از پلی استور گوگل دریافت کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)