خانهاخبار
دوربین آنر 50 در تیزرهای رسمی دیده شد

دوربین آنر 50 در تیزرهای رسمی دیده شد

مدتی است که شایعات بسیاری درباره آنر ۵۰ شنیده‌ایم و این شرکت بالاخره در تیزر‌هایی از دوربین و طراحی قاب پشتی این گوشی رونمایی کرده است.
۱۴۰۰/۳/۱۸

سری آنر 50 قرار است در روز ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) معرفی شوند و این شرکت با عرضه تیزر‌هایی، طراحی پشت گوشی را برای کاربران به نمایش گذاشته است. به نظر می‌رسد که اخبار لو رفته درباره این گوشی حقیقت داشته‌اند و در پشت گوشی‌های سری آنر ۵۰، دو حلقه قرار گرفته‌اند که دوربین اصلی در یکی از آنها قرار دارد و سایر دوربین‌ها و سنسور‌های کمکی نیز در دیگری قرار گرفته‌اند./

image

 

گوشی دیده شده در این پوستر تبلیغاتی، دارای سه دوربین کمکی است و احتمالا شاهد نمایش آنر 50 پرو پلاس در این پوستر هستیم که کمی قدرتمندتر از آنر 50 پرو بوده و پرچمدار این سری است. پردازنده به کار رفته در آنر 50، کوالکام اسنپدراگون 888 خواهد بود.

در اطراف لنز این گوشی اشاره‌ای به مشخصات آن نشده اما در عکس دیگری شاهد اشاره به دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی بودیم که ممکن است همان سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی آنر 50 پرو باشد. به احتمال زیاد این گوشی از شارژ فوق سریع ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی کرده که برای اولین بار در یک گوشی آنر قرار گرفته است. نمایشگر این گوشی قرار است ۱۰ بیتی باشد و توانایی نمایش ۱ میلیارد رنگ را نیز خواهد داشت.

image

 

این مشخصات بسیار جذاب به نظر می‌رسند و در کنار آنها، این گوشی به دلیل جدایی آنر از هواوی؛ با سرویس‌های گوگل به بازار می‌آید که طبیعتا امری بسیار مهم در یک گوشی اندرویدی است. آنر 50 می‌تواند با نرم افزار مناسب و سخت افزار قدرتمند خود تبدیل به یک گوشی پر طرفدار در سطح جهان شود، البته فعلا باید تا چهارشنبه آینده برای معرفی رسمی این گوشی صبر کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)