خانهاخبار
گلکسی اس 22 نیز از دوربین درون نمایشگر بهره نخواهد برد!

گلکسی اس 22 نیز از دوربین درون نمایشگر بهره نخواهد برد!

پرچمداران جدید سامسونگ به دوربین سلفی داخل نمایشگر مجهز نخواهند بود.
۱۴۰۰/۳/۱۷

در حالی که انتظار می‌رود خانواده گلکسی اس 22 اوایل سال 2022 میلادی معرفی و روانه بازار شوند، لذا کمی زود به نظر می‌رسد که بخواهیم در مورد شایعات و مشخصات آن‌ها حرفی بزنیم. اما امروز وب سایت سم موبایل گزارش داده است که پرچمدار آینده سامسونگ با نام گلکسی اس 22 از دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر برخوردار نخواهد بود.

افرادی که در کشور کره جنوبی مشغول فعالیت هستند، به سم موبایل گزارش داده‌اند که سامسونگ قصد دارد تا از تکنولوژی دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر برای سری گلکسی اس 22 صرف نظر کند. ظاهرا مسئولان و مهندسان کره‌ای از نتایج تصاویر گرفته شده با دوربین سلفی زیر نمایشگر راضی نبوده و تصمیم دارند تا فعلا از این گزینه صرف نظر کنند. همچنین ظرفیت تولید میلیون‌ها گوشی هوشمند با فناوری یاد شده برای هیچ یک از کارخانه‌های تولید کننده منطقی نبوده و خارج از توانایی آن ها است.

image

 

در کنار گزارش یاد شده، یکی دیگر از تحلیل گران مدعی شده است که علیرغم عدم استفاده از این تکنولوژی در خانواده اس 22، سامسونگ قصد دارد تا از فناوری دوربین سلفی داخل نمایشگر در گلکسی زد فولد 3 استفاده کند. اما نمایشگر بیرونی این محصول به همان دوربین سلفی قرار گرفته در یک حفره دایره‌ای شکل مجهز باقی خواهد ماند.

سایر شایعات و اخبار درز پیدا کرده در مورد گلکسی اس 22 حاکی از آن است که این محصولات به دوربین پریسکوپ بهبود یافته (برای نسخه الترا) دوربین اصلی بزرگ‌تر و سیستم لرزشگیر سنسور شیفت مجهز خواهد بود. همچنین پردازنده نسل بعد سامسونگ (احتمالا اگزینوس 2200) از پردازنده گرافیکی AMD بهره خواهد برد که به این ترتیب سرعت و کیفیت رندر تصاویر به طرز محسوسی بالاتر خواهد رفت. پیش بینی می‌شود که این تراشه روی محصولاتی که خارج از کشور آمریکا و کره جنوبی عرضه می‌شوند، قرار گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

کیان

۱۴۰۰/۳/۱۷
خداییش من ک خسته شدم بس ک گوشی جدید میاد آدم نمیدونه چی بخره شرکتهایی مثل سامسونگ و شیائومی سالی چندین گوشی میان رده و پرچمدار میدن بیرون بازم دم اپل گرم ک لااقل سالی یکبار گوشی جدید میده و لااقل گوشی ک میخری یکسال جدید بحساب میاد و تا 5 الی 6 سال پشتیبانی نرم افزاری اونم از نوع نسخه اصلی میشه و مثل گوشیهای اندرویدی نیست ک بعد یکی دو سال دیگه نسخه جدید اندروید براشون نمیاد بنظرم از هر نظری ب قضیه نگاه کنی کسایی ک گوشی باز هستن یا بهتره بگم لاکچری باز هستن خرید آیفون جدید ب نفعشونه