خانهاخبار
تصاویر و قیمت وان پلاس نورد CE لو رفت

تصاویر و قیمت وان پلاس نورد CE لو رفت

به تازگی رندرهای وان پلاس نورد به همراه قیمت این گوشی لو رفته است.
۱۴۰۰/۳/۱۷

وان پلاس نورد CE 5G تا ۳ روز دیگر رونمایی می‌شود و فروش آن نیز یک هفته بعد از معرفی شروع خواهد شد. اما قیمت این گوشی منتشر شده و اکنون همه کاربران از هزینه این گوشی باخبر هستند. گوشی جدید وان پلاس حدود ۳۱۵ دلار است و در هنگام عرضه از بعضی تحفیف‌ها برخوردار خواهد بود.

ما انتظار داریم نسخه Nord Core Edition کمی کوچکتر از نورد اصلی باشد و به همین دلیل شاهد یک گوشی با دوربین سه‌گانه خواهیم بود. سنسور ماکرو به احتمال زیاد در این نسخه برداشته شود ولی دوربین اصلی، دوربین اولترا واید و سنسور عمق سنج برای گرفتن عکس‌های بهتر پرتره وجود خواهند داشت. اکنون اسنادی از HDFC در وب سایت وان پلاس هند لو رفته که نشان می‌دهد کاربران با خرید تلفن هوشمند وان پلاس نورد N1 از تخفیف برخوردار خواهند شد. این اتفاق احتمالا به صورت تصادفی رخ داده و شخصی ناخواسته آن را در رویت کاربران قرار داده است.

image

ما اطمینان داریم که قیمت وان پلاس نورد جدید در حدود ۳۰۰ دلار خواهد بود و باید دید وان پلاس برای سه روز دیگر یعنی روز رونمایی رسمی از گوشی، چه شگفتانه‌ای برای کاربران خواهد داشت. رونمایی رسمی از گوشی برای سه روز دیگر یعنی ۲۰ خرداد تنظیم شده است و شما کاربران عزیز را در جریان معرفی گوشی قرار خواهیم داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)