خانهاخبار
بروزرسانی شماره 1A276D برای ایرتگ عرضه شد

بروزرسانی شماره 1A276D برای ایرتگ عرضه شد

اپل شب گذشته آپدیت جدیدی را برای ایرتگ عرضه کرد.
۱۴۰۰/۳/۱۷

ردیاب ایرتگ اپل در ماه آوریل در دسترس خریداران قرار گرفت و شب گذشته نیز شاهد ارائه آپدیت نرم‌افزاری از سوی اپل برای این محصول بودیم که با شماره ساخت 1A276D همراه بود.

این اولین آپدیتی است که با قابلیت‌هایی در حوزه حریم شخصی همراه است. از زمان عرضه این ردیاب، آپدیت‌های زیادی برای آن عرضه شده بود. اما کاربران همواره با نگرانی‌های خاصی در حوزه حریم شخصی همراه بودند که اپل در این آپدیت جدید، تعداد زیادی از آن‌ها را حل کرده است. به عنوان یکی از ویژگی‌های جدید می‌توان به تغییر صدای بوق ردیابی ناآگاهانه از زمان تصادفی به یک بازه زمانی 8 تا 14 ساعته اشاره کرد.

image

 

در کنار این قابلیت، کاربران اندرویدی نیز قادر خواهند بود تا اطلاعات یک ایرتگ گم شده را مشاهده کنند. اپل برای چک کردن فرمور ایرتگ، یک روشی را انتخاب کرده است که در ادامه آن را مرور می‌کنیم:

  1. اپلیکیشن Find My را روی آيفون خود باز کنید.
  2. وارد تب Items شده و ایرتگ خود را انتخاب کنید.
  3. حالا روی ایرتگ خود ضربه بزنید تا سریال نامبر و شماره ورژن فرمور آن نمایش داده شود.

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که فرمور ایرتگ به صورت اتوماتیک آپدیت شده و قابلیتی برای بروزرسانی دستی آن در نظر گرفته نشده است. به این ترتیب تنها می‌توانید چک کنید که آیا آخرین فرمور مربوطه را دریافت کرده اید یا خیر و در صورت عدم آپدیت بودن دستگاه، باید منتظر بروزرسانی خودکار آن بمانید.

اگر از جمله دارندگان ردیاب ایرتگ اپل هستید، آیا این آپدیت اخیر با شماره ساخت 1A276D را دریافت کرده‌اید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)