خانهاخبار
قیمت هیجان انگیز گلکسی اس 21 FE پیش از معرفی لو رفت!

قیمت هیجان انگیز گلکسی اس 21 FE پیش از معرفی لو رفت!

نسخه فن ادیشن گلکسی اس 21 به زودی معرفی و روانه بازار می‌شود.
۱۴۰۰/۳/۱۷

به گزارش یک منبع کره‌ای با نام Herald Corp، محصول جدید سامسونگ با نام گلکسی اس 21 FE (فن ادیشن) با قیمتی مقرون به صرفه‌تر نسبت به مدل پیشین عرضه خواهد شد.

طبق گزارش منبع یاد شده، این گوشی هوشمند با قیمتی بین 700 تا 800 هزار وون کره (بین 630 تا 720 دلار) روانه بازار خواهد شد.

در مقام مقایسه بد نیست بدانید که گلکسی اس 20 FE که سال گذشته عرضه شد، با قیمت 899800 وونی (معادل 810 دلار) همراه بود که در خاک ایالات متحده، با ارزش 699 دلار به فروش رسید و حالا باید منتظر قیمت پایین‌تری برای نسخه جدید آن باشیم.

با توجه به استراتژی قیمت گذاری سامسونگ برای خانواده اس 21، این موضوع تا حدی قابل پیش بینی بود. پرچمداران جدید این شرکت کره‌ای حدودا 200 دلار پایین‌تر نسبت به نسل پیشین قیمت گذاری شدند که همین موضوع، به فروش بالای آن‌ها کمک شایان توجهی کرد.

image

 

برای بالا بردن آمار فروش Galaxy S21 FE سامسونگ قصد دارد تا این محصول را به عنوان جایگزین و ادامه دهنده راه گلکسی نوت 20 معرفی کند. البته این تصمیم به نظر منطقی نمی‌آید. چرا که این دو گوشی هوشمند هیچ سنخیتی با هم نداشته و از طرف دیگر، نسخه‌های فن ادیشن نیز از قلم اس پن پشتیبانی به عمل نمی‌آورند.

اگر این خبر که امروز نقل شده صحت داشته باشد، گلکسی اس 21 FE را می‌توان یکی از ارزان قیمت ترین پرچمداران امروزی به حساب آورد و با توجه به مشخصات سخت‌افزاری فوق العاده آن، شاید بتوان آن را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند در سال جاری به حساب آورد.

در این گزارش همچنین آمده است که گلکسی اس 20 فن ادیشن عملکرد خوبی در آمریکای شمالی و خاورمیانه از خود نشان داد و در همان ماه اول عرضه، با آمار فروش حدودا دو میلیونی روبرو شد.

گوشی هوشمند Galaxy S21 FE در ماه آگوست و احتمالا در کنار گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 به دنیای تکنولوژی رونمایی خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها و شایعاتی که تا به حال نقل شده، این اسمارت فون از نمایشگر 6.4 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 888 در کنار 6 یا 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. همچنین زبان طراحی آن نیز به سری اس 21 شباهت داشته، دوربین سلفی آن به 32 مگاپیسکل ارتقاء یافته و در پشت بدنه نیز شاهد دوربین سه گانه خواهیم بود که مشخصات آن‌ها هنوز معلوم نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

RezaKhan

۱۴۰۰/۳/۲۳
سامسونگ یه رده بالاتره

مهمان

۱۴۰۰/۳/۱۷
چند ؟
مگه چی اط شیائومی X3 pro بهتر داره ؟