خانهاخبار
ویوو تیزری از گوشی Y73 منتشر کرد

ویوو تیزری از گوشی Y73 منتشر کرد

یکی از مدیران شرکت ویوو به تازگی در توییتر خود عکسی از گوشی جدید این شرکت یا همان ویوو Y73 منتشر کرده است.
۱۴۰۰/۳/۱۵

شرکت ویوو در اکتبر سال گذشته گوشی Y73s را معرفی کرد و حالا با توییتی که توسط آقای نیپان ماریا، مدیر بخش استراتژی برند این شرکت در کشور هند منتشر شده، به نظر می‌آید باید منتظر عرضه جانشینی برای آن گوشی باشیم.

در این عکس شاهد طراحی پنل پشتی گوشی Y73 هستیم که کمی با Y73s تفاوت دارد؛ بخش قرار گیری دوریبن‌ها که شامل سه ماژول دوربین است نیز ظاهر متفاوتی داشته و بیشتر شبیه به چیزی است که در ویوو X60 و X60 پرو دیده بودیم.

image

 

شرکت ویوو یا آقای ماریا چیزی درباره مشخصات سخت افزاری این گوشی به اشتراک نگذاشته‌اند اما با استناد به گزارشی که مدتی پیش منتشر شد، این گوشی از پردازنده هیلیو G95 و یک نمایشگر ۶.۴۴ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی+ که حسگر اثر انگشت در زیر آن قرار گرفته، استفاده خواهد کرد.

گوشی ویوو Y73 با اندروید 11 و رابط کاربری FuntouchOS 11.1 عرضه شده و دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این گوشی دارای قابلیت افزایش رم به صورت مجازی که در گوشی‌های X60 و X60 پرو شاهد آن بودیم نیز بهره می‌برد و می‌تواند با استفاده از فضای خالی حافظه داخلی، رم خود را تا ۳ گیگابایت افزایش دهد.

گوشی Y73 دارای چهار دوربین است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی درون یک ناچ قرار دارد و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی آن در پشت گوشی و در کنار دوربین‌ ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور عمق قرار گرفته است. این گوشی از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده که از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

image

 

هنوز اطلاعاتی از تاریخ عرضه رسمی ویوو Y73 در دست نداریم اما احتمالا در روز‌های آتی شاهد عرضه تیزر‌های بیشتری از این محصول توسط این شرکت خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)