خانهاخبار
سامسونگ گلکسی S21 FE در رندرهای جدید و رنگارنگ دیده شد

سامسونگ گلکسی S21 FE در رندرهای جدید و رنگارنگ دیده شد

به تازگی رندر‌های جدیدی از رنگ‌های متفاوت گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE‌ منتشر شده‌اند که در ادامه نگاهی به آنها خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۳/۱۵

در ماه آوریل برای نخستین بار شاهد ظاهر گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE در رندر‌های لو رفته بودیم و زبان طراحی آن همانطور که انتظار می‌رفت، شباهت بسیاری به سری گلکسی اس 21 داشت. حالا عکس‌های رندر شده جدیدی از این گوشی منتشر شده‌اند که آن را در چهار رنگ متفاوت نشان می‌دهند.

image

 

سامسونگ گلکسی اس 21 FE که شماره مدل آن SM-G990B است، در ماه گذشته در بنچمارک Geekbench‌ دیده شد و بخشی از مشخصات آن، استفاده از پردازنده اسنپدراگون 888، ۶ گیگابایت حافظه رم و اندروید 11 بود.

این گوشی احتمالا با نمایشگر حفره دار و تخت ۶.۴۱ اینچی امولد و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. حافظه داخلی آن احتمالا بین ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت بوده و پشتیبانی از اتصال به 5G نیز در این گوشی وجود دارد. ظرفیت باتری گلکسی اس 21 FE، ۴۵۰۰ میلی آمپر بر ساعت است.

هنوز خبر رسمی درباره زمان عرضه این گوشی وجود ندارد اما احتمالا تولید انبوه آن از ماه جولای آغاز شده و در سه ماه آخر امسال شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود. این گوشی مدتی پیش در سایت سامسونگ مکزیک نیز دیده شده بود و به احتمال زیاد در هفته‌های آتی شاهد اخبار بسیاری درباره آن خواهیم بود.

 

شما در مورد گلکسی اس 21 FE و رنگ‌های مختلف آن چه فکر می‌کنید؟ آیا این محصول هم می‌تواند مثل نسل قبلی‌اش، فروش موفقی داشته باشد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۰/۳/۱۶
چنانچه قیمتش مناسب باشه؛ بله چرا که نه??‍♂️
ولی اگر قیمتش آزار دهنده باشه؛ به شیائومی می۱۱ لایتِ 5G می‌اندیشیم.
دوره زمانه‌ای نیست که پولِ یامُفت بریزیم حلقوم سامسونگ و اپل. آن هم درحالیکه گوشی‌های شیائومی بطرز شگفت‌انگیزی زیبا و کارآمد شده‌اند