خانهاخبار
شیائومی نسخه دیگری از گوشی بلک شارک 4 را معرفی کرد

شیائومی نسخه دیگری از گوشی بلک شارک 4 را معرفی کرد

گوشی گیمینگ بلک شارک 4 به تازگی در نسخه جدیدی با رم و حافظه داخلی متفاوت عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۳/۱۵

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 4 که در ماه مارس معرفی شده بود، حالا در نسخه‌ای با رم و حافظه داخلی متفاوت به فروش خواهد رسید. این مدل از بلک شارک 4 دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بوده و قیمت آن ۲۹۹۹ یوآن (حدود ۴۷۰ دلار یا ۳۸۵ یورو) است.

با توجه به قیمت ۲۹۹۹ یوآنی، قیمت این مدل تقریبا مشابه نسخه‌ای که با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود است و انتخاب بین آنها به نیاز کاربر بستگی دارد که آیا حافظه رم بیشتر را ترجیح داده و یا ظرفیت گوشی برایش اهمیت بیشتری دارد.

image

 

این گوشی در نسخه‌های متفاوت دیگری نیز عرضه می‌شود. نسخه با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۲۴۹۹ یوآن (حدود ۳۹۰ دلار / ۳۲۰ یورو) قیمت دارد، نسخه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمت ۲۶۹۹ يوآنی (حدود ۴۲۰ دلار / ۳۴۵ یورو) را داشته و در نهایت نسخه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۳۲۹۹ یوآن (حدود ۵۱۵ دلار / ۴۲۵ یورو) قیمت گذاری شده است.

بلک شارک 4 از پردازنده اسنپدراگون 870 استفاده کرده و با اندروید 11 که از رابط کاربری JoyUI 12.5 بهره برده، عرضه می‌شود. نمایشگر این گوشی یک پنل ۶.۶۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی+ و نرخ به روزرسانی ۱۴۴ هرتز است. این نمایشگر دارای حفره‌ای است که دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی گوشی درون آن قرار گرفته است.

دوربین اصلی این گوشی رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی را دارد و در کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید و دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته است. باتری بلک شارک 4 ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای دکمه‌های اختصاصی برای بازی در کناره‌های خود نیز هست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)