خانهاخبار
Sirin V3 یک گلکسی اس 21 ۲۶۵۰ دلاری با تمرکز روی امنیت است

Sirin V3 یک گلکسی اس 21 ۲۶۵۰ دلاری با تمرکز روی امنیت است

شرکت Sirin Labs‌ که در زمینه امنیت سایبری فعالیت می‌کند، به تازگی گوشی جدید خود را با تمرکز روی این زمینه معرفی کرده است.
۱۴۰۰/۳/۱۵

شرکت امنیت سایبری Sirin Labs که پیش از این آنها را با عرضه گوشی بلاک‌چینی Finney در سال ۲۰۱۸ می‌شناختیم، به تازگی گوشی جدیدی معرفی کرده‌اند که Sirin V3 نام دارد. این گوشی در واقع یک سامسونگ گلکسی اس 21 با تمرکز بیشتر روی امنیت بوده و پلتفرم امنیتی آن بر پایه سامسونگ ناکس طراحی شده است.

image

 

گوشی V3 با قابلیتی عرضه می‌شود که Sirin آن را Dual-Persona می‌نامد؛ این قابلیت در واقع دو فضای کاملا مجزا برای کاربر قراهم می‌کند که شامل یک حالت شخصی که با توجه به امنیت بالا برای کاربر موانع چندانی به وجود نمی‌آورد و همچنین حالت حرفه‌ای که از آن برای کار استفاده شده و اطلاعات کاربر و پیام‌های کاری وی را در امان نگه می‌دارد، است.

image

 

در حالت شخصی کاربر تنها اجازه نصب اپلیکیشن‌ها از طریق گوگل پلی را داشته و گوشی همواره خود را برای یافتن اپلیکیشن‌های مخرب اسکن می‌کند؛ در حالت حرفه‌ای اما کاربر اجازه نصب هیچ‌ گونه اپلیکیشنی را ندارد و تنها چند برنامه پیش فرض روی آن نصب شده‌اند.

در حالت حرفه‌ای شاهد به کار گیری استاندارد نظامی برای رمزگذاری تماس‌ها، پیام‌ها و همچنین اطلاعات اپلیکیشن‌های کاری هستیم. Sirin V3 تنها در یک مدل با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده و درست همانند گلکسی اس 21، در کشور آمریکا با پردازنده اسنپدراگون 888 و در سایر نقاط جهان با پردازنده اکزینوس 2100 سامسونگ به بازار می‌آید.

image

 

قیمت این گوشی در سایت شرکت Sirin Labs، ۲۶۵۰ دلار بوده و کاربر یک لایسنس امنیتی سامسونگ ناکس سه ساله نیز با خرید آن دریافت خواهد کرد. شما در مورد این محصول چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)