خانهاخبار
اولین تصاویر از دوربین‌ها و مشخصات آنر 50 و آنر 50 پرو لو رفت

اولین تصاویر از دوربین‌ها و مشخصات آنر 50 و آنر 50 پرو لو رفت

بر کسی پوشیده نیست که آنر در حال کار روی دو گوشی جدیدش است که اتفاقا برای اولین بار با پردازنده اسنپدراگون همراه خواهند بود. این گوشی‌ها هر دو عضو خانواده آنر 50 هستند و حالا تصاویر با کیفیتی از بخش پشتی آن‌ها لو رفته است.
۱۴۰۰/۳/۱۴

چندی پیش بود که تیزر معرفی آنر 50 به عنوان جدیدترین پرچمدار آنر منتشر شد و همراه آن تصویری از بخش پشتی این گوشی هم لو رفته بود که دوربین بزرگی در بخش پشتی این گوشی نشان می‌داد. حالا اولین تصاویر از این گوشی لو رفته که می‌توانیم دوربین‌های این گوشی را به خوبی ببینیم. اگر در این تصاویر زوم کنید، لیبل‌های رو دوربین این گوشی را هم می‌توانید ببینید که در عکس‌های قبلی دیده نشده بودند. 

آنر 50 پرو قرار است با یک دوربین 108 مگاپیکسلی همراه باشد که لنزی با دیافراگم f/1.8 در جلوی آن قرار خواهد گرفت. حلقه دوم دوربین‌ها در بخش پشتی نیز شامل دو دوربین می‌شود که هیچ کدام شبیه دوربین پریسکوپی نیستند. احتمالا یکی از آن‌ها دوربین التراواید است و اگر خوش بین باشیم، دیگری دوربین تله‌فوتو.

آنر 50 معمولی هم قرار است همین چینش دوربین‌ها را داشته باشد اما برای دوربین اصلی از یک سنسور 50 مگاپیکسلی با لنز f/1.8 بهره می‌برد. در نهایت در حلقه دوم دوربین‌های این گوشی هم دو دوربین دیده می‌شوند که مشخص نیست چه دوربین‌هایی خواهند بود. 

با توجه به چیزهایی که از سری آنر 50 شنیده‌ایم، این گوشی قرار است روی ولاگ کردن هم تمرکز داشته باشد. هنوز البته نمی‌دانیم این ویژگی صرفا برای دوربین سلفی خواهد بود یا با دوربین‌های پشتی هم می‌توان از ویژگی ولاگ کردن در اپلیکیشن دوربین این گوشی‌ّا استفاده کرد.

آنر 50 قرار است روز ۲۶ خرداد معرفی شود. این شرکت همچنین گفته که یکی از این گوشی‌ها، در زمره اولین گوشی‌هایی خواهد بود که با اسنپدراگون 778G همراه است. اسنپدراگون 778G ساختاری شبیه به اسنپدراگون 780G دارد اما به جای استفاده از لیتوگرافی 6 نانومتری شرکت TSMC، از لیتوگرافی 5 نانومتری شرکت سامسونگ استفاده می‌کند. بنابراین احتمالا کمی در مصرف انرژی بهینه‌تر خواهد بود.

در مورد آنر 50 پرو پلاس هم پیش‌تر شنیده بودیم که گویا قرار است با اسنپدراگون 888 همراه باشد و نمایشگر 6.79 اینچی امولد در جلوی خود داشته باشد. همچنین این نمایشگر گفته شده رزولوشن 1440p+ خواهد داشت. دوربین اصلی این گوشی هم گفته شده بود 50 مگاپیکسلی است و یک دوربین 13 مگاپیکسلی التراواید و یک دوربین تله‌فوتو با زوم دو برابری (فاصله کانونی معادل ۵۰ میلی‌متر) خواهد داشت. البته این اطلاعات در ماه آوریل لو رفته بودند و از آن زمان چیز بیشتری از آنر 50 پرو پلاس شنیده نشده است؛ بنابراین ممکن است این مشخصات درست نباشند یا کمی تغییر کرده باشند.

در نهایت باید بگوییم با توجه به گواهی 3C که دو گوشی جدید آنر دریافت کرده بودند، آنر 50 از شارژر 66 واتی و آنر 50 پرو از شارژر 100 واتی پشتیبانی خواهد کرد. شما در مورد گوشی‌ّای جدید آنر چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)