خانهاخبار
استودیو Riot Games قصد عرضه بازی محبوب Valorant بر روی موبایل را دارد

استودیو Riot Games قصد عرضه بازی محبوب Valorant بر روی موبایل را دارد

بازی شوتر اول شخص تاکتیکی Valorant از سال ۲۰۲۰ توانسته محبوبیت بسیار زیادی را بین گیمر‌ها کسب کند و حالا استودیو سازنده این عنوان خبر از برنامه‌های خود برای عرضه آن بر روی گوشی‌های هوشمند می‌دهد.
۱۴۰۰/۳/۱۳

استودیو Riot Games که سازندگان بازی‌ محبوبی مانند League of Legends هستند، به تازگی اعلام کرده‌اند که قصد دارند دیگر عنوان پر طرفدار خود یا همان Valorant را بر روی گوشی‌های هوشمند نیز عرضه کنند. این شرکت جزئیات بیشتری درباره تغییرات گیمپلی این عنوان در موبایل و یا حتی تاریخ عرضه آن چیزی در میان نگذاشته است.

image

 

یکی از تهیه کنندگان بازی Valorant که Anna Donlon نام دارد در این باره چنین گفته است:

« یکی از اهداف اصلی ما در این سال کسب اعتماد و توجه جامعه بازیکنان شوتر اول شخص بود و ما این را وظیفه خود می‌دانیم که Valorant را تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های شوتر تاکتیکی کنیم. دیدن رشد بی وقفه تعداد بازیکنان Valorant برای ما بسیار دلگرم کننده است و ما در پی این هستیم که تجربه حرفه‌ای بازی Valorant‌ را در اختیار کاربران بیشتری در سطح جهان نیز قرار دهیم. »

Valorant یک بازی اول شخص شوتر تاکتیکی است که به صورت رایگان عرضه شده و گیمپلی آن در واقع چیزی بین کانتر استرایک و Overwatch است. مکانیک‌های پایه این بازی درست مانند Counter Strike: Global Offensive هستند و شخصیت‌های آن که هر یک قدرت‌های منحصر به فردی دارند نیز از بازی محبوب Overwatch الهام گرفته شده اند.

این بازی که حدود یک سال پیش عرضه شد، توانست محبوبیت فراوانی را بین جامعه گیمر‌های آنلاین پی سی به دست آورد. Valorant‌ همانند Counter Strike: Global Offensive نیاز به مهارت جدی بازیکن دارد و عکس العمل‌های سریع و نشانه گیری دقیق در آن اهمیت فراوانی دارد؛ بنابراین بسیاری دوست دارند بدانند که استودیو Riot Games چگونه می‌توانند این گیمپلی دشوار را در قالب موبایل در اختیار گیمر‌ها قرار دهد.

این بازی در حال حاضر در انحصار کامپیوتر‌های شخصی بوده و هنوز روی کنسول‌ها عرضه نشده است؛ بنابراین تصمیم Riot Games برای اعلام آغاز کار بر روی نسخه موبایل در صورتی که نسخه کنسول این بازی نیز همچنان عرضه نشده است، کمی عجیب و بحث برانگیز به نظر می‌رسد.

البته احتمالا دلیل اشتیاق ورود Riot Games به بازار بازی‌های موبایل با عنوان Valorant، درآمد بالای بازی‌هایی چون PUBG، فورتنایت و Call of Duty: Mobile بر روی این پلتفرم است.

درباره عرضه Valorant بر روی موبایل چه فکر می‌کنید؟ آیا از بازیکنان این عنوان در پلتفرم پی سی هستید یا هنوز در انتظار عرضه آن بر روی کنسول مانده‌اید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)