خانهاخبار
سامسونگ لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک Go را با پردازنده اسنپدراگون معرفی کرد

سامسونگ لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک Go را با پردازنده اسنپدراگون معرفی کرد

شرکت سامسونگ به تازگی دو لپ‌تاپ با قابلیت اتصال به 5G و پردازنده اسنپدراگون را معرفی کرده که در ادامه نگاهی به مشخصات آنها می‌اندازیم.
۱۴۰۰/۳/۱۳

شرکت سامسونگ دو لپ‌تاپ جدید را در سری گلکسی بوک Go معرفی کرده که از نسل دوم پردازنده‌های اسنپدراگون 7c و 8cx استفاده می‌کنند. گلکسی بوک Go معمولی در مدل‌های وای فای و LTE عرضه شده و یک مدل 5G نیز جهت اتصال به آخرین نسل اینترنت همراه، به بازار عرضه خواهد شد.

image

 

هر دوی این لپ‌تاپ‌ها دارای نمایشگر ۱۴ اینچی TFT با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و وب‌کم 720p هستند. مدل Go معمولی از پردازنده نسل دوم اسنپدراگون 7c استفاده کرده و نسخه 5G نیز با چیپست اسنپدراگون 8cx نسل دوم عرضه خواهد شد. این لپ‌تاپ‌ها در نسخه‌هایی با ۴ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آیند.

از نظر نرم افزاری، این لپ‌تاپ‌ها با سیستم عامل ویندوز ۱۰ نسخه هوم یا پرو عرضه می‌شوند و از نظر پورت نیز دارای دو پورت USB-C، یک پورت USB 2.0، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و میکروفون و همچنین اسلات‌های جداگانه برای سیم کارت و microSD هستند.

image

 

این مدل‌ها از باتری ۴۲.۳ وات بر ساعتی استفاده می‌کنند که به گفته سامسونگ، توان این را دارند تا یک روز کامل بدون شارژ شدن جواب‌دهی داشته باشند. این الترابوک‌ها ضخامت ۱۵ میلی متر را دارند و وزن آنها نیز تنها ۱.۴ کیلوگرم است.

نسخه وای فای سامسونگ گلکسی بوک Go با قیمت ۳۵۰ دلار به فروش رسیده و در ماه ژوئن با رنگ نقره‌ای عرضه خواهد شد. سامسونگ هنوز جزئیات زمان عرضه و قیمت نسخه 5G را اعلام نکرده است.

image

 

درباره الترابوک‌های جدید سامسونگ چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

عرفان

۱۴۰۰/۳/۱۴
با سلام و خسته نباشید بابت مطالب خوبی که منتشر میکنی. لطفا در صورت امکان مطالب متنوع و بیشتری در مورد لپ تاپ ها از برندهای مختلف بزارید. با سپاس فراوان