خانهاخبار
پنل خورشیدی را از کجا می توانم تهیه کنم؟

پنل خورشیدی را از کجا می توانم تهیه کنم؟

برای انتخاب پنل خورشیدی مناسب باید مصرف کننده از لحاظ وات مصرفی خود و برای چه مکانی مورد نیاز است می تواند پنل خورشیدی مناسبی را انتخاب نماید.
۱۴۰۰/۳/۱۳

خرید پنل خورشیدی را از کجا شروع کنم؟

پنل خورشیدی را از بهترین و معتبر ترین شرکت تخصصی فنی و مهندسی اینورتر گروپ واقع در تهران، لاله زار جنوبی ، کوچه بوشهری ، مجتمع تجاری تهران الکتریک، طبقه اول، واحد 232 یکی از با سابقه ترین شرکت تخصصی برقی و صنعتی در زمینه پنل خورشیدی ، می توانید خریداری نمایید. شرکت فنی و مهندسی اینورتر گروپ با بهترین و با کیفیت ترین برند OSDA ، ZYTECH  ، YINGLI ،  SUNTECH در اختیار مشتریان گرامی قرار دارد. جهت خرید پنل خورشیدی و هم چنین مشاوره فنی می توانید با مهندسین ما با شماره تماس 02133999115  و 02133999719 در تماس باشید.

image

انتخاب پنل خورشیدی مناسب؟

برای انتخاب پنل خورشیدی مناسب باید مصرف کننده از لحاظ وات مصرفی خود و برای چه مکانی مورد نیاز است می تواند پنل خورشیدی مناسبی را انتخاب نماید.  هم چنین شما مشتریان گرامی می توانید جهت مشاوره فنی از لحاظ پنل خورشیدی مناسب و با کیفیت و با برند معتبر از سایت ما قسمت مقالات آموزشی دیدن فرمایید و جهت خرید پنل خورشیدی مورد نیاز مصرف کننده با شماره 02133999115 و 02133999719 با مهندسین فنی ما در تماس باشید. شرکت اینورتر گروپ پاسخگوی تمام وقت در اختیار مشتریان گرامی قرار دارد. هم چنین  برای قیمت های به روز پنل خورشیدی پلی کریستال و مونو کریستال سال 1400، با شرکت اینورتر گروپ در تماس باشید و هم چنین می توانید با شماره واتساپ 09395927370 جهت لیست قیمت پنل خورشیدی در تماس باشید .

محاسبه پنل خورشیدی جهت باغ ، ویلا و مصارف خانگی:

راه اندازی سیستم خورشیدی باغ ویلا:

در صورتی که قصد راه اندازی سیستم خورشیدی خود را دارید به راحتی می توانید نصب سیستم را با گرفتن مشاوره از متخصصین ما انجام دهید.

نحوه نصب و راه اندازی سیستم های خورشیدی :

نحوه نصب و راه اندازی سیستم های خورشیدی جدا از شبکه به آسانی است.

به حدی آسان می باشد که شما می توانید تجهیزات خود را از بازرگانی اینورتر گروپ تهیه فرمایید وبسیار ساده وآسان آن ها را در ویلا و محل مورد نظر خود نصب نمایید.

image

مراحل راه اندازی سیستم خورشیدی باغ ویلا به این صورت می باشد :

۱- محاسبه توان مصرفی

۲- محاسبه تجهیزات مورد نیاز

۳- نصب استراکچر خورشیدی

توضیح : استراکچر ستون های فلزی وگالوانیزه ای گفته می شود که در زیر پنل ها جهت نصب مورد استفاده قرار میگیرند .

۴- نصب پنل های خورشیدی برروی استراکچر

۵- نصب باطری (به  صورت موازی باهم)

۶- نصب اینورتر

۷- نصب شارژ کنترلر

نکته: نصب اینورتر وشارژ کنترلر باید جایی دور از بارش مستقیم باران و برف و.... باشد .

۸- تنظیم شارژ کنترلر خورشیدی

نحوه محاسبه ی توان پنل خورشیدی جهت باغ ، ویلا و مصارف خانگی :

در این مقاله قصد داریم تا مصرف کننده را به آموزش نحوه محاسبه توان پنل خورشیدی در یک سیستم برق خورشیدی بپردازیم.  برای این که بتوانید برای محاسبه توان پنل خورشیدی را محاسبه نمایید می توانید از طریق متن زیر تمامی سوالات خود را مطالعه نمایید و به جواب تمامی سوالات خود برسید .

مراحل محاسبه ی توان پنل خورشیدی :

مرحله اول: برای محاسبه ی توان پنل خورشیدی ، باید نوع وسایل برقی مورد نیاز را که می خواهید از سیستم خورشیدی استفاده نمایید مشخص کنید. یکی از مهم ترین ویژگی که سیستم خورشیدی، که مصرف کننده باید بداند انتخاب وسایل برقی کم مصرف دارای اهمیت ضروری دارد .

برای مثال: یخچال 5 فوت، تلویزیون 19 LED

مرحله دوم: توان مصرفی هر یک وسایل برقی مورد نیاز مشخص شود به عنوان مثال: توان مصرفی تلویزیون 50 وات ، یخچال 100 وات و غیره

مرحله سوم : در مرحله سوم مصرف کننده طبق ساعات استفاده و زمان استفاده از وسایل برقی را مشخص می نماید.

برای مثال: کارکرد یخچال 24 ساعت( کارکرد موتور یخچال در روز 8 ساعت می باشد) .

روشنایی 5 ساعت در 24 ساعت

image

مرحله چهارم: میزان وات مصرفی کل محاسبه می شود:

1400W=(5*60)+(6*50)+(8*100)

مرحله پنجم : محاسبات سیستم خورشیدی زیر انجام می شود:

باتری مورد احتیاج ، پنل خورشیدی مورد احتیاج، شارژ کنترلر خورشیدی ، انتخاب اینورتر

تعیین میزان مصرف توان

تعیین اندازه ماژول pv

انتخاب اینورتر

تعیین اندازه باتری

تعیین اندازه شارژ کنترلر خورشیدی

تعیین میزان مصرف توان : کل توان و انرژی مصرفی برای تمام بارهایی که نیاز به تغذیه دارند و همان طور میزان وات ساعت مصرفی از وسایل برقی مورد نیاز در طی یک روز برای مثال انتخاب وسایل کم مصرف در سیستم خورشیدی اهمیت دارد .

تعیین اندازه ماژول pv : میتواند نور خورشید رو به برق DC تبدیل کند و همان طور که می دانید .

انتخاب اینورتر : اینورتر برق DC تبدیل کند و همان طور که می دانید کارایی اینورتر برق DC تولید شده توسط پنل خورشیدی را به برق AC مصرفی تبدیل می نماید .

تعیین اندازه شارژ کنترلر خورشیدی : ولتاژ جریان خروجی پنل خورشیدی را تنظیم و در مقابل شارژ و دشارژ بیش از حد موجب افزایش طول عمر باتری می شود .

تعیین اندازه باتری : و درآخر باتری ، برای ذخیره انرژی باتری در وسایل برقی مورد نیاز در روزهای ابری مورد نیاز مصرف کننده قرار می گیرد .

جهت خرید پنل خورشیدی با کیفیت با بهترین برند معتبر با اینورتر گروپ در تماس باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)