خانهاخبار
سامسونگ قصد جایگزینی بیکسبی با دستیار هوشمندی به نام Sam را دارد

سامسونگ قصد جایگزینی بیکسبی با دستیار هوشمندی به نام Sam را دارد

به تازگی خبری در اینترنت منتشر شده که خبر از تولید یک دستیار هوشمند جدید توسط سامسونگ که طراحی سه بعدی و گرافیکی داشته و احتمالا نامش Sam خواهد بود؛ می‌دهد.
۱۴۰۰/۳/۱۳

چند روزی است که شاهد گمانه‌زنی‌های بسیار در اینترنت درباره دستیار هوشمند جدید سامسونگ که قرار است جانشین بیکسبی شود هستیم. یکی از کاربران توییتر با حساب کاربری Tech Agent چند عکس را از این دستیار هوشمند که بر خلاف سایر دستیار‌های هوشمند شناخته شده دارای طراحی سه بعدی است منتشر کرده و آن را که Sam نام دارد بسیار زیبا خوانده است!

image

 

Sam‌ توسط شرکت طراحی گرافیکی Lightfarm ساخته شده که تا به حال چند رندر و عکس را از این دستیار هوشمند منتشر کرده است. البته هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ رسما قصد جایگزین کردن دستیار هوشمند نه‌ چندان محبوب بیکسبی را دارد یا خیر.

 به گفته Unbox، ممکن است هدف از طراحی Sam توسط Lightfarm استفاده از طراحی وی در یک کمپین تبلیغاتی توسط سامسونگ باشد. شرکت Lightfarm درباره طراحی این شخصیت بیانیه‌ای منتشر کرده است:

« در طول پروسه طراحی Sam، تیم ما همواره سعی داشتند از با کیفیت‌ترین و واقع‌گرایانه ترین متر‌یال‌ها برای طراحی او استفاده کنند تا این شخصیت ظاهری دوست داشتنی داشته باشد. Sam نتیجه مثبت همکاری Cheil Agency و Lighfarm است و ما به اینکه بخشی از این پروژه بودیم، افتخار می‌کنیم. »

image

 

سامسونگ در روز ۳۰ مه سال ۲۰۱۲، نخستین دستیار هوشمند خود را که S Voice نام داشت معرفی کرد که برای اولین بار در گوشی سامسونگ گلکسی اس 3 از آن استفاده کرد. آخرین نسخه S Voice در حالی در روز ۱۸ آگوست سال ۲۰۱۷ منتشر شد که جانشنین آن یعنی همان بیکسبی، مدتی قبل در روز ۲۱ آوریل معرفی شده بود.

اگر وجود Sam واقعی باشد، این دستیار هوشمند رقیب قدرتمندی چون دستیار گوگل را در برابر خود می‌بیند که بدون شک بهترین دستیار هوشمندی است که در حال حاضر وجود دارد؛ آمازون الکسا و سیری اپل نیز در این زمینه عملکرد مناسبی داشته‌اند.

درباره دستیار هوشمند جدید و زیبای سامسونگ چه فکر می‌کنید؟ آیا Sam می‌تواند بر خلاف بیکسبی موفق ظاهر شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)