خانهاخبار
پلتفرم پرداخت هوشمند ال جی پی در سال ۲۰۲۱ به کار خود پایان می‌دهد

پلتفرم پرداخت هوشمند ال جی پی در سال ۲۰۲۱ به کار خود پایان می‌دهد

شرکت ال جی پس از توقف تولید گوشی‌های هوشمند خود به طور کامل، اعلام کرده که پلتفرم پرداخت ال جی پی را نیز که برای گوشی‌های خود عرضه کرده بود تعطیل خواهد کرد.
۱۴۰۰/۳/۱۲

پس از خروج ال جی از بازار گوشی‌های هوشمند، این شرکت اعلام کرده که پلتفرم پرداخت هوشمندی را که برای گوشی‌های خود عرضه کرده بود یا همان ال جی پی را نیز در سال جاری تعطیل خواهد کرد. از امروز شاهد نمایش این پیام در سایت ال جی پی هستیم:

« با تشکر از شما که از مشتریان وفادار سرویس ال جی پی هستید؛ متاسفانه این سرویس در طول سال ۲۰۲۱ به کار خود پایان خواهد داد. در آینده جزئیات بیشتری را نیز با شما در میان خواهیم گذاشت. »

هنوز تاریخ مشخصی برای پایان کار سرویس ال جی پی وجود ندارد و کاربران این سرویس می‌توانند پس از تعطیلی آن، از پلتفرم گوگل پی بر روی گوشی ال جی خود استفاده کنند، البته پشتیبانی از کارت‌ خوان‌های مگنتی که در سرویس ال جی پی دیده می‌شد در سرویس گوگل پی وجود ندارد.

image

 

شرکت سامسونگ نیز پیش از این در گوشی‌های پرچمدار خود از کارت خوان‌های مگنتی پشتیبانی می‌کرد اما از امسال و در سری گلکسی اس 21، به پشتیبانی از این ویژگی پایان داد زیرا در کشور‌های پیشرفته تعداد کارت خوان‌های مبنی بر NFC افزایش چشمگیری یافته است و در واقع مانند سال ۲۰۱۵ که سامسونگ پی به بازار آمد، نیاز چندانی به پشتیبانی از کارت خوان‌های مگنتی وجود ندارد.

ال جی پلتفرم پرداخت هوشمند خود را در سال ۲۰۱۷ برای رقابت با پلتفرم‌های پرداخت گوگل و سامسونگ عرضه کرد. این سرویس در سال ۲۰۱۸ به گوشی‌های میان رده این شرکت آمد و سرانجام در سال ۲۰۱۹ در اختیار کاربران کشور آمریکا قرار گرفت و از کارت خوان‌های مگنتی نیز پشتیبانی می‌کرد.

متاسفانه هیچ یک از پلتفرم‌های پرداخت هوشمند در کشور ما کار نمی‌کنند و تعطیلی این سرویس توسط ال جی، تاثیری بر کاربران ایرانی نخواهد داشت. شما درباره پایان کار پلتفرم پرداخت هوشمند ال جی چه می‌آندیشید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)