خانهاخبار
تاریخ معرفی هدفون سونی WF-1000XM4 مشخص شد

تاریخ معرفی هدفون سونی WF-1000XM4 مشخص شد

سونی در نظر دارد تا نهم ژوئن مصادف با نوزدهم خرداد ماه از محصول جدید خود پرده برداری کند.
۱۴۰۰/۳/۱۳

هدفون بی سیم WF-1000XM4 سونی با تکنولوژی حذف نویز فعال (ANC) این روزها تبدیل به تیتر اول رسانه‌های خبری شده است و حالا نوبت به افشای تاریخ رونمایی از آن رسیده است. حالا شرکت سونی از همین حالا پخش زنده مراسم معرفی این هدفون را در یوتیوب قرار داده که البته ۵ روز دیگر آغاز می‌شود. پوستری که برای این مراسم انتخاب شده، تصویر زیر است که عبارت Truly Silent. Tailored 4 you در مورد نویز کنسلینگ و طراحی جدید این هدفون صحبت می‌کند.

image

 

هدفون‌های پرچمدار TWS جدید سونی با پردازنده اختصاصی V1 این شرکت ژاپنی همراه خواهد بود که فناوری حذف نویز فعال و voice pick up را نیز درون خود جای داده است. هدفون‌ها با زبان طراحی جدیدی دیده می‌شوند که راحت‌تر از پیش درون گوشی جای گرفته و کیس شارژ آن‌ها نیز کوچک‌تر شده است. عمر مفید باتری هدفون‌ها 8 ساعت اعلام شده است که به کمک کیس شارژ، این عدد به 24 ساعت ارتقاء پیدا می‌کند. شارژ شدن کیس این هدفون از طریق درگاه USB-C یا به صورت بی سیم با تکنولوژی Qi انجام می‌شود.

 

همچنین پیش بینی می‌شود که هدفون WF-1000XM4 سونی در کنار فناوری 360 Reality Audio، از LDAC و فرمت صوتی Hi-Res نیز پشتیبانی به عمل آورد. این محصول جدید به گواهی IPX4 در حوزه مقاومت در برابر پاشیده شدن آب مجهز بوده و با قیمت 280 یورو (340 دلار) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. بد نیست بدانید که نسخه پیشین آن با قیمت 250 یورو (305 دلار) همراه بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)