خانهاخبار
میزو واچ با نمایشگر ۱.۷۸ اینچی AMOLED رونمایی شد

میزو واچ با نمایشگر ۱.۷۸ اینچی AMOLED رونمایی شد

میزو از ساعت هوشمند خود با نمایشگر ۱.۷۸ اینچی AMOLED با پشتیبانی از eSIM و شارژ سریع رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۳/۱۲

سال‌ها پس از عرضه میزو میکس، این شرکت بالاخره از اولین ساعت هوشمند درست خود با نام میزو واچ رونمایی کرد و قرار است به زودی به بازار عرضه شود. برخلاف میکس که طراحی کلاسیک بدون نمایشگر امروزی داشت، میزو واچ یک ساعت تمام صفحه است و البته دکمه‌هایی در کنار ساعت نیز وجود دارد.

image

پنل نمایشگر با اندازه ۱.۷۸ اینچ بزرگتر از بسیاری ساعت‌های هوشمند بازار است. وضوح این نمایشگر ۳۶۸ در ۴۴۸ پیکسل است که به خوبی با اندازه نمایشگر همخوانی دارد و دقیقا هم اندازه ساعت‌های اپل است. این نمایشگر روشنایی و خوانایی خوبی دارد و از تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل بر اینچ برخوردار است. روشنایی این نمایشگر ۵۰۰ نیت است و توسط گوریلا گلس ۲.۵دی محافظت می‌شود. شاسی میزو واچ از جنس آلومینیوم ساخته شده و دارای پایه‌ای سرامیکی است. ابعاد این ساعت هوشمند ۴۶ در ۳۸.۴ در ۱۲.۹ میلی‌متر است و وزنی معادل ۶۹ گرم دارد. بند این ساعت از جنس پلاستیک است و باتری آن نیز ۴۲۰ میلی‌آمپر ساعت است.

image

میزو واچ ادعا می‌کند که ساعت با یک بار شارژ ۳۶ ساعت دوام خواهد داشت. سیستم mCharge که برای میزو واچ در نظر گرفته شده است سرعت شارژ خوبی را ارائه می‌دهد و در زمان‌هایی که عجله دارید با ۱۵ دقیقه شارژ می‌تواند ۳۵ درصد شارژ باتری را تضمین کند. این میزان شارژ خیال کاربر را در طول روز راحت می‌کند، اما اگر آرامش ذهنی بیشتری را می‌خواهید در مدت زمان ۴۵ دقیقه شارژ آن به صد در صد می‌رسد. توجه داشته باشید که شارژ با آداپتور اختصاصی و پین‌های pogo صورت می‌گیرد. گفتنی است شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌شود و همچنین باید کاربر خودش کابل و شارژر USB-C را تهیه کند.

image

میزو واچ از eSIM پشتیبانی می‌کند بنابراین می‌تواند تماس‌ها و پیامک‌ها و حتی پخش مستقیم موسیقی را بدون تلفن هوشمند مدیریت کند و این اتفاق برای بسیاری خبر خوبی است. Meizu Pay نیز پشتیبانی می‌شود بنابراین در حین خرید کردن احتیاجی به پول نقد و درآوردن کیف پول هم نیست. این ساعت مجهز به تراشه اسنپدراگون Wear 4100 است که از لیتوگرافی ۱۲ نانومتری بهره جسته و از ۴ هسته کورتکس A53 استفاده می‌کند. رابط کاربری میزو واچ نسخه‌ای سفارشی سازی شده از Wear OS است که میزو نام آن را Flyme نهاده و باید دید در عمل چقدر با نسخه گوگلی فاصله دارد. به هرحال این تراشه به ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت فضای ذحیره سازی مجهز شده است. از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند می‌توان به پشتیبانی از وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتزی، NFC، بلوتوث ۴.۲ و همین  طور LTE اشاره کرد.

این ساعت می‌تواند ضربان قلب کاربر را اندازه‌گیری کند و سطح اکسیژن خون را نیز پایش کند. از دیگر ویژگی‌های سلامتی می‌توان به قابلیت پایش خواب و استرس اشاره کرد و همچنین از ۱۳ حالت مختلف ورزشی پشتیبانی به عمل می‌آورد. در پایان باید گفت این ساعت از همین امروز در دسترس است و قیمت آن ۱۹۲ دلار است که در دو رنگ مشکی و سبز عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)