خانهاخبار
مشخصات سخت‌افزاری تبلت MatePad Pro 10.8 هواوی لو رفت

مشخصات سخت‌افزاری تبلت MatePad Pro 10.8 هواوی لو رفت

تبلت MatePad Pro 10.8 هواوی در آینده نزدیک به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۰/۳/۱۱

از آن جا که مسئولان هواوی در تدارک آن هستند که در روز چهارشنبه رویدادی را برگزار نمایند، یکی از محصولاتی که پیش بینی می‌شود در این رویداد به دنیای تکنولوژی معرفی شود، تبلت MatePad Pro 10.8 است که امروز شاهد درز تصویری از جعبه این محصول هستیم که مشخصات سخت‌افزاری آن به این ترتیب افشا شده است. ظاهرا هواوی در نظر دارد تا مدل بروز شده این تبلت را در دو مدل مختلف، معرفی و روانه بازار کند.

یکی از این مدل‌ها، طبق تصویر لو رفته از نمایشگر 10 اینچی برخوردار خواهد بود. به این ترتیب با یک پنل ال سی دی با رزولوشن 1600 × 1260 پیکسلی، میزان روشنایی 540 نیتی و پشتیبانی از DCI-PC روبرو هستیم. پیش بینی می‌شود مدل دیگر با نمایشگر 12.6 اینچی آمولد همراه باشد. نسخه جدید تبلت MatePad Pro 10.8 هواوی با قابلیت پشتیبانی از قلم M-Pencil هواوی که هفته گذشته شاهد معرفی آن بودیم، همراه خواهد بود.

image

 

نکته جالب ماجرا، مجهز بودن تبلت MatePad Pro 10.8 هواوی به پردازنده اسنپدراگون 870 است. در ماه نوامبر سال گذشته میلادی، شرکت کوالکام مجوز همکاری با شرکت هواوی را علیرغم تحریم‌های ظالمانه‌ای که دونالد ترامپ برای این شرکت چینی وضع کرده بود، دریافت کرد. در کنار این پردازنده، شاهد 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی هستیم.

مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری بر دوش باتری 7250 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از درگاه USB-C برای شارژ شدن پشتیبانی می‌کند. ابعاد این تبلت 7.2 × 159 × 246 میلیمتر گزارش شده و این دستگاه مجموعا حاوی دو دوربین خواهد بود که یک سنسور 13 مگاپیسکلی به عنوان دوربین اصلی در پشت بدنه قرار گرفته و سنسور 8 مگاپیسکلی هم برای علاقمندان به سلفی، درون حفره‌ای دایره‌ای شکل در بالای نمایشگر خودنمایی می‌کند.

نسخه 12.6 اینچی تبلت MatePad Pro 10.8 هواوی با پردازنده کایرین 9000 همراه خواهد بود که قیمت 5000 یوآن چین معادل 642 یورو برای آن پیش بینی شده است.

 

رویداد هواوی در تاریخ دوم ژوئن مصادف با دوازدهم خرداد به صورت رسمی برگزار خواهد شد که در خلال آن، شاهد رونمایی از هواوی واچ 3، خط تولید جدید تبلت میت پد پرو و نسخه دوم سیستم عامل هارمونی او اس خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)