خانهاخبار
مشخصات تلویزیون ریلمی Smart TV 4K منتشر شد

مشخصات تلویزیون ریلمی Smart TV 4K منتشر شد

شرکت ریلمی به تازگی پوستری از تلویزیون هوشمند جدید خود که قصد معرفی آن در فردا را دارد منتشر کرده که به برخی از قابلیت‌های این محصول اشاره می‌کند.
۱۴۰۰/۳/۹

شرکت ریلمی قرار است در روز ۳۱ مه (۱۰ خرداد) مراسمی را جهت معرفی محصولات جدید خود در کشور هند برگزار کند و احتمالا شاهد معرفی گوشی ریلمی X7 مکس در این مراسم و همچنین دو تلویزیون هوشمند جدید توسط این شرکت خواهیم بود که در سایز‌های ۴۳ و ۵۰ اینچی عرضه خواهند شد.

در پوستر تبلیغاتی منتشر شده توسط ریلمی برای این تلویزیون‌ها، شاهد اندازه این محصولات، پشتیبانی از Dolby Cinema و همچنین استفاده از یک دستیار صوتی هستیم.

image

 

یکی از افشاگران به تازگی جزئیات تازه‌ای از این تلویزیون‌ها نیز منتشر کرده است که اطلاعات دقیق‌تری در اختیارمان قرار می‌دهد. هر دوی این تلویزیون‌ها از پنل‌های 4K استفاده کرده که زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای دارند؛ این تلویزیون‌ها می‌توانند تا ۱.۰۷ میلیارد رنگ را نمایش داده و دارای موتور بهبود تصاویر و همچنین تکنولوژی Chroma Boost نیز هستند.

به گفته این منبع، تلویزیون‌های ریلمی Smart TV 4K از فناوری Dolby Vision HDR‌ نیز پشتیبانی کرده و وظیفه پخش صدا نیز به عهده بلندگوی چهارگانه ۲۴ واتی این تلویزیون است که از Dolby Atmos و DTS HD هم پشتیبانی خواهد کرد.

در زمینه پورت‌ها، این تلویزیون‌ها دارای سه پورت HDMI، دو پورت USB، یک پورت AV، یک پورت اترنت و یک پورت تونر هستند. تلویزیون ریلمی Smart TV 4K از یک پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک قدرت می‌گیرد که البته مدل آن هنوز مشخص نیست؛ ولی از وای فای دو بانده AC و همچنین بلوتوث 5.0 پشتیبانی خواهد کرد. این تلویزیون‌ها با سیستم عامل اندروید 10 عرضه می‌شوند اما هنوز مشخص نیست که آیا رابط کاربری آن تغییری کرده است یا خیر.

وزن مدل ۴۳ اینچی با پایه ۹.۵ کیلوگرم و بدون پایه ۶.۵ کیلوگرم خواهد بود و مصرف برق ۱۰۰ واتی دارد. نسخه ۵۰ اینچی نیز بدون پایه وزن ۹.۲ کیلوگرم و با پایه وزن ۱۳.۱ کیلوگرم را دارد و مصرف انرژی آن نیز ۲۰۰ وات است. قیمت دقیق این تلویزیون‌ها هنوز مشخص نیست اما به گفته برخی منابع، مدل ۴۳ اینچی قیمتی حدود ۲۸٫۰۰۰ تا ۳۰٫۰۰۰ روپیه هند دارد و مدل ۵۰ اینچی نیز ۳۳٫۰۰۰ تا ۳۵٫۰۰۰ روپیه هند قیمت خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)